Skære i S-lås?

Jeg har lige købt et fint Ifö toilet og en multikvik da jeg ønsker at flytte toilettet et par cm længere ind mod væggen.

Men multikvikken har jeg en vis højde og nu er toilettets S-lås eller afgangsstykket der for langt.
Kan jeg bare skære i porcelænet?confused
Eller skal jeg passe på noget specielt? Jeg tænker på hvordan med udtrækket, er suget det samme?

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Smæk lige nogle billeder ind af hvad du har af toiletskål og fittings. Og ikke mindst marker hvro du tænker på at skære.

MVH Njord
Okay tak for hjælpen... det var også min oprindelige tanke, altså at holde snitterne fra toilettet. Jeg må finde en anden løsning smile

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
Hvad blev løsningen??
Velkommen på lds EikEs
Det er en 14 år gammel tråd, man må da håbe at problemet blev løst, men måske kan Janus007 godt huske tilbage. Han er da jævnligt aktiv her. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Annonce
Jeg har ledt internettet tyndt, men ja. Kun et enkelt opslag fra 2007 stillede samme spørgsmål. Men mon ikke han husker det.. :)
Det blev faktisk aldrig rigtigt godt, S-låsen pressede multikvikken tyndere og derved fik vi alt for ofte et tilstoppet toilet.

Knapt så morsomt...   

Det endte med at jeg ombyggede toiletrummet og borede nyt hul til afløbsrøret. Vi har heldigvis en kælder nedenunder så det kunne lade sig gøre uden at bryde gulvet op.

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis