Sverige og priser

Jeg har lige købt for knapt kr. 3.000 træbehandlingsvæsker, da vores hus trængte til den store tur, og så får jeg at vide, at jeg kunne have fået det samme i Sverige til 1/3 af prisen.

Er der nogen, der kan give gode råd om hvad der med fordel kan købes i Sverige og hvad man kan glemme at se efter.

Mhv. Jørgen


Med venlig hilsen

Jørgen
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og hvis nogle skulle være interesseret i at høre om priser fra Portugal så skriv endelig, jeg skal gerne hjælpe.

Lars

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af LG (den 02-08-2001).]

LG - Portugal
Lejeren af vores anneks bor i Sverige (og hos os..laaaang historie), og han har taget linolie med hjem fra Sverige til vores nabo.

Han betalte ca. 50% af prisen inkl. dif. af svensk-dansk kurs.

Så noget er der da at spare.

Svenskerne har jo enormt mange træhuse, så der sælges meget træbeskyttelse "over-there".

Hvis der er nogen der gerne vil have nogle priser på "svensk" maling, så skriv lige typen og antal liter, så skal jeg finde ud af prisen til jer.

Mvh
ThomasB
Mest til Thomas men også andre !!

Det lyder som en rigtig god service med dit tilbud om pris oplysninger fra Sverige. men men jeg er lidt bange for at det kan blive et meget stort arbejde for dig !!!
Kender du en eller flere gode hjemmesider i det svenske og måske andre steder hvor det ikke er helt så dyrt !!

Jeg har selv købt en del grej tilbåde i sverige og det har været billiger og her over ferien er den svenske kurs blevet ca 5 procent bedre for os dandker så der er sikkert noget at hente !!
Hvis du skal leje fx sommerhus er det langt billigere hos novasol.se end hos novasol.dk de siger det kun er pga kurs forskellen har udviklet sig gennem året men men der er jo penge lige ned i lommen helt skattefrit og lovligt.

Er der nogen der kender tilsvarende til tyskland og indkøbsmuligheder ??
I TV har de jo netop omtalt priser der er kun 50 % af hvad der forlanges her hjemme bla. på cement !!
Njord

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af njord (den 03-08-2001).]

MVH Njord
Citat fra Jørgen

Jeg har lige købt for knapt kr. 3.000 træbehandlingsvæsker, da vores hus trængte til den store tur, og så får jeg at vide, at jeg kunne have fået det samme i Sverige til 1/3 af prisen.

Er der nogen, der kan give gode råd om hvad der med fordel kan købes i Sverige og hvad man kan glemme at se efter.

Mhv. Jørgen

Hej Jørgen. Her er et link jeg selv har brugt www.jula.se det er et svensk vare hus med værktøj maling o.s.v.
Ps. savl ikke på skærmen det giver sådan nogle grimme pletter biggrin biggrin biggrin

V.h Håndværkeren smile
Citat fra Esthers Erik

Der findes billige træbeskyttelsesmidler i danmark.
prøv www.morsmaling.dk eller www.linolie.dk

Hej Erik.
Har lige kikket lidt på morsmalings hjemmeside,
og det ser meget godt ud syntes jeg, men har du nogle erfaringer med
deres heldækkene malinger til udendørsbrug.
Hvor godt dækker de i forhold til de kendte mærker og hvordan med slidstyrkenconfused

Hitman
Alt er let.( hvis man ka )
Først, æv troede lige det var et nyt indlæg og min gamle ven ThomasB var på igen, men men men.

Min nabo var i sverige sidste år. Da han kom hjem havde han en masse gori med hjem, der er stor konkurence på maling i sverige så Gori var halv pris fortalte han.

Ikke at jeg er fan af gori, jeg køber sjælden noget der reklameres for i så store mængder.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Citat fra Hitman

Hej Erik.
Har lige kikket lidt på morsmalings hjemmeside,
og det ser meget godt ud syntes jeg, men har du nogle erfaringer med
deres heldækkene malinger til udendørsbrug.
Hvor godt dækker de i forhold til de kendte mærker og hvordan med slidstyrkenconfused


De dækker som de kendte mærker og holdbarheden er mindst den samme, men jeg er nødt til at indrømme at det er mig der står og blander morsmalings træbeskyttelse, så jeg er ikke hel uvildig.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også