Trådløs router død?

Hey.

Jeg ville starte på en frisk med den trådløse router jeg har. Og nu er den altså ikke til at finde på nogen måde!!

Da jeg købte den, for et par år siden, kunne jeg ikke få den til at kryptere. Det løste jeg ved kun at tillade vores egne MAC-adresser adgang. Men nu ville jeg så prøve helt fra scratch, og nu kan jeg altså ikke se routeren på min computer:-(

Hvad kan der være galt?
Det er en TRENDnet TEW-432BRP

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hep Hey.

Jahhh... så prøvede jeg lige at sætte den til idag. Og så virkede den:-)
Men, men, men... da jeg så tog strømmen fra den og flyttede den ud i skabet hvor den hører hjemme, gik det galt igen:-(

Jeg har fint net med trådforbindelsen. Men det er nu sjovere at man ikke skal til at trække ledning i hele huset...

Næstformanden

Hey. Mente ellers jeg havde afsluttet denne tråd, da problemet er løst!!

Grunden til at jeg ikke kunne komme på nettet efter jeg havde flyttet den, er fordi vores netudbyder kun "resetter" eller hvad det hedder, en gang i timen. Derfor kunne min router ikke få en Ip-adresse.

Problemet er løst, og jeg takker for hjælpen.

Næstformanden

Nå - men så var det da godt, at den kom op igen - for at fastslå, at når man "piller" er tiden/tålmodigheden også en afgørende faktor -når man har med leverandører at gøre, hvor man "ikke bare kan ringe ind og få trykket på reset-knappen"

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Citat fra Næstformanden

Hey. Mente ellers jeg havde afsluttet denne tråd, da problemet er løst!!

Det kan godt være, at du mente, at den var afsluttet, men når du ikke havde fortalt os andre om årsagen til fejlen og at problemet var løst, kunne Amaklan jo ikke vide hvad du mente.

Det er altid gavnligt for andre at forklare løsningen på et problem når problemet er fixet.
Annonce
Jeg har prøvet næsten det samme... Ville lige rode lidt med min router. Så gik den sku ned og ville ikke på nettet igen.

Den ville heller ikke dagen efter, så ringede jeg til stofa for at høre om de havde problemer.... De kunne godt se min router.... HIHI (betaler ikke for familie adgang, stofa har min routers id og ikke min pc, det må man gerne, men stofa fortæller ikke hvordan, kun at man kan. Hvis man er heldig).

Der var ingen problemer hos stofa..... Så gik der 10 sek og min router var online igen.... Et eller andet har de lavet inde hos stofa, jeg mener ikke jeg fik ændret noget...
Efry---> Ja, ja... jeg mente at jeg havde givet besked herinde!! Jeg synes også selv at det er rart når folk fortæller at de er færdige med at projekt eller har fundet løsningen på et problem.

Næstformanden

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis