Driver til printer

Hej.
Jeg ska ha installeret min printer igen,men har selvfølgelig fået installations cden væk. Det andet ville jo have været for nemt.. Tsk. Har fået at vide at jeg kan søge efter en driver på nettet. Hvorledes gør man det? Skriver printerens navn+driver? Eller hur?
Mvh
Koldborg

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Den løsning burde give dig uanede mængder af hits.

Du kunne jo også blot gå til fabrikantens hjemmeside. De fleste har drivere liggende der.
ja, hvis ikke windows har dem liggende allerede.... du har jo installeret den en gang før..
hvad er det for en printer??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har en hp deskjet 5550. Vi formaterede c-drevet og der røg printeren vist nok ud. Giver det mening?

Så! Nu mangler vi bare det sidste. Brugbart udtryk på et hvert tidspunkt i et projekt.

Ja undskyld det giver da mening, men det forudsætter jo du skriver efter format og ikke efter geninstall....

Svendborg

Annonce
Hej
Den skal jeg nok have forklaret grandoldman. Format og geninstall?
Danpan: Hvilken en skal jeg bruge?

Pænt tak for at i gider bruge tid på sådan en nød som min=)

Hej igen.
Indstil hjælpen. Fandt cden under en kraftig oprydning. Det er utrolig alle de ting man finder under sådan en opryd/udsmidning.. Burde man gøre noget oftere..
I skal igen en gang ha tak for hjælpen
Mvh
Koldborg

geninstall lyder som om det er din printer du har slettet og vil have ind igen...
format betyder du har slettet alt på din harddisk. ved geninstall gemmer windows de gamel drivere uanset om du vil eller ej..

Svendborg

Okay.

Så man skal bare sætte printer til og så fortæller den en om den driver er der eller ej?
koldborg

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis