Centralstøvsuger Thermex

Hej

Vi har netop anskaffet os en af disse:
http://www.net2kontant.dk/product.asp?product=2238&sub=258&page=1

Da vi i forvejen har banket alle gulve op i vores hus for at lave gulvvarme, blev vi enige om at det ville være dumt at lade være med at installere centralstøvsuger.

Så vi indkøbte ovennævnte og har netop pakket "skidtet" ud. Så vidt vi kan se er de 4 sugekontakter der er med til at installere i gipsvægge. Vores plan er at lave sugekontakter i de eksisterende murstensvæge, altså at fræse kontakten ind. Rørene trækker vi i sandet inder flamingo.

Er der nogle der kender denne støvsuger, som ved om der findes andre kontakter. Efter en del googlen synes jeg ikke jeg kan finde noget, og nu er det jo weekend.......

På forhånd tak

VH
Scoope
Hej Vi har netop anskaffet os en af disse:... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra neovo

du skal ikke bruge dem der er med, de er vist kun til "plade" vægge wink

Købm istedet denne: http://www.frithiof.dk/default.asp?Action=Details&Item=415

Er ret sikker på at det er den der skal bruges, men tjeck lige op på det selv. evt. med vvs-shoppen.

Mht. rørene, så sørg for at følge "suge" retningen, når du laver knæk og bøjninger, mere er der vist ikke i det :p

God fornøjelse med det

Det lyder rigtigt at det kun er til "pladevægge". Spørgsmålet er så om det er nødvendigt at købe et helt sæt fra frithiof altså både mongetingsdåse og sugekontakter, eller om de sugekontakter vi har passer med de monteringsdåser fra Frithiof......

Men beslutningen er taget, der skal købes nogle andre monteringsdåser..... Googler lige lidt rundt efter de billigste priser.....
Jeg er ret sikker på, at i sagtens kan bruge de kontakter i allerede har...... det må komme an på en prøve ellers prøv at kontakte Frithiof.....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis