Vis os svinet!!!

Ja, lad os se hvad vi har i garagen.
Altså af motorcykler.Det kunne davære en sjov spøg.
Det kunne måske afføde en bedre forståelse af de problemer vi går og tumler med.
Når jeg skriver "motorcykler" mener jeg det, og ikke alle de mere eller mindre suspekte Maxier eller scootere.
Disse ulovligheder mener jeg ikke hører hjemme i nærværende tråd.
Jeg har lidt bøvl med mit fil format,men der kommer snart nogle billeder.

Mvh Leo

Ilde stedt er den som ikke ved.
Ringere endnu den som ikke ved hvor han skal spørge!
Ja, lad os se hvad vi har i garagen. Altså af... Vis hele indlægget
102 svar
 Følg tråden
Der er 40 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af MiLady den 14-03-2009 11:25
Gnæk  med ild i rø... og totalt forbudt for børn og barnlige sjæle 
Og kære Håndværker  -foretækker nu betegnelsen Ratan-missil

Men er solgt da båden og livet på vandet foregår i et langt mindre farligt miljø
Tjah verden er heldigvis ikke ens for alle, jeg solgte mine to sidste både og købte motorcykkel i stedet for.

Enig Håndværker - vi bør hylde forskelligheden

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

håndværkeren. prøv at visse din to hakkeren med blå røg og ring ding ding ding.

frem.! host host.??? det er nostalgi.

Hej Hans2.H.

Nu er min MuZ jo ikke som de gamle MZ-er men en mere moderne "Plastick Ræser" Så der er ikke så meget nostalgi over den.

jeg trode at det er af denne type med den "kantede"tank

med sammen føjning i midten.!

men så er det en saxson model du har af "plastik modellen".?

en af mine kammaret har en MZ og lunter undt på

en 1982 model men den er på bænken i øjeblikket (renovering)

af den type med olie og benzin i tanken.!

den med to rør under tanken. til kronhovedet.?(stellet)

Annonce
Min er en MuZ ETZ 301 NE Saxon Tour model fra 1994, 300 cc. 23 Hk. med Plastick tank skærme o.s.v. Olie tank så den selv doserer olie mængden efter omdrejnings tallet og altså ingen blå røg. Iøvrigt med en 5 trins gearkasse.
Jeg har ombygget den til sidevogn og monteret en speciel svinger forgaffel på der gør sidevogns kørsel til den rene leg.
Flotte maskiner der, men ikke specielt personlige.

http://www.yamahaxs650.dk/Profiler/RedigerProfil/MinProfil.aspx?vB_UserID=99

Den ser ikke helt sådan ud mere, men nok en af de japser mc typer der er mest ombyggede over årene.

Vil man se andre klubmedlemmers fantastiske maskiner :
http://www.yamahaxs650.dk/Profiler/Default.aspx

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hør PeterR, har du nogen sinde prøvet at kører på en MuZ 301, så tror jeg du ville ændre opfattelse af hvad sådan en kan. Du skal så også tage pris i betragtning i forhold til dit dyre legetøj.

Og en væsentlig faktor, jeg kan kører lige så langt som dig og det er jo transporten det drejer sig om. Jeg behøver ikke have en potens forlænger så for mig er MuZ bare det eneste rigtige.

Æhh, sådan en som min kan erhverves for 10.000 kr. hvem taler om pris her, de ligger vist i samme leje, den er fra 1977.

Men jeg kan godt se at hvis du skal have hvert andet indlæg i denne tråd, så bliver du nødt til at skrive et eller andet gamle dreng.

Yep, min første motorcykel var en MZ250, jeg var under 15 år da jeg bytte mig til den for et S/H tv.

Det er nok det eneste rigtige for lige netop dig, men altså ikke for mig, jeg sytnes MZ'ere de ser tåbelige ud, hvis man ikke vil have dem i std udgaven. Jeg kan godt lide lidt ombygning.

Og jaaaa, nu skal du så skrive til mig at man kan få 2 MZ'er for 10.000 kr. ikk'

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Næh hvorfor skulle jeg dog det, når du kan få 5 MZ 150 for 10.000,00 Kr. hvis du bare er lidt heldig. Men de nye er steget godt i pris efterhånden, så der skal du nok af med mere end 10.000,00Kr. for at få fat i sådan en.  Der er da også MuZ  med 1100 cc. men så er det den helt store tegnebog du skal have op af lommen.Nu ville jeg have indsat et billede af min, men har lige opdaget at jeg slet ikke har et billede af den i fuld "figur" det må jeg lige have lavet om på en af dagene.
Der er yderligere 52 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis