Bilen vil ikke starte

Hej.

Jeg står med det problem som er at bilen(Citroen ax fra 95') ikke vil starte når jeg sætter nøglen i og drejer den. Der er benzin i så det er ikke problemet. Men ville gerne høre om i havde nogle forslag til hvad det så kunne være?

Mvh Kenneth.
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
beskriv den lyd der kommer når du drejer nøjlen(hvis der er nogen)det kan jo være mange ting,men det er nok dit batteri eller din starter der er problemer med.ellers må vi ta den der fra .....

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

ja hvis du ikke engang kan få liv i radioen så er det jo nok det der er galt...
hvor gammelt er det batteri der sidder der nu?

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

hm jeg mener det blev sat i for ca et år siden. plus eller minus et par måneder.
ok...ja det er jo for tidligt det står af,men hvis du kun køre meget korte ture hele tiden kan det ikke nå at lade ordenligt og så dør det jo bare noget hurtigere end normalt....ellers er det noget af det elektriske der sørger for at batteriet lader når motoren er igang,
der er i stykker

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Annonce
hva er det for en bil?

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

En Citroén Ax 1,4 fra 95'
kan det eventuelt bare være batteriet det er gået død i stedet for helt i stykker?
ja det kan det godt,har du mulighed får at få målt volt på batteriet eller kender du nogen der kan så er det en god start,men det kan jo ikke være helt fladt når du kan få bilen til at "hoste"som du skriver.

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

kan jeg oplade batteriet ved f.eks at starte bilen uden lys osv? oplader den så ikke automatisk?

men tak nu ved jeg i det mindste hvad problemet nok er.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis