ofir/ forum mail svarer ikke

jeg har i mange år haft en mail adresse på ofir mail og har ikke tidligere haft problemer med den, men her efter den sidste design ændring er det blevet noget rigtigt lort. her kommer en mail jeg forgæves har sendt til forum suport:"Jeg prøver så igen igen Når man har åbnet en mail minimere skærmbilledet men man kan stadig læse mailen når man så lukker den for at gå tilbage til indbakken ser den ud som på skærmdumpet og man er så nødt til at trække med musen til det igen er læsbart. Problemet er kun sammen med mozilla firefox og ikke i internet exp. Vi har 2 maskiner en med win me som styresystem den anden med win xp, og problemet er det samme på begge når vi bruger mozilla.
Håber det lykkes denne gang. Ps måske er det filstørrelsen så jeg har gemt billedet med ringere opløsning.

Dette er sendt indtil flere gange til suport afd. men desvarer ikke og jeg får ikke nogen fejlrapport. Er der andre der kender til dette problem med ofir mail og kan I hellerikke komme i kontakt med dem.

Mange hilsner
Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke den pågældende mail-service, men mon det ikke blot skyldes, at den ikke understøtter FireFox?
der er mange sider der ikke understøtter firefox... Alene på disse sider er der altid mindst en kodefejl.. lige nu på firerox kan jeg se at der er 2 fejl på denne side..
Værst er det med betaling over nettet... nogle betalinger går gennem med firefox men ordren kommer ikke gennem til sælger.. med det resultat at du bliver trukket for penge men får aldrig vare.. du får dog dine penge retur efter 30 dage.. men det er jo skidt hvis man handler stort ind...
XP og explore er så fuld at huller at den æder kodefejl og giver uvelkommen adgang til din pc.
Mange folk der koder kan ikke kode sikkert og fejlfrit, men det betyder jo ikke noget, fordi de fleste bruger hvad der er på deres pc når de køber den..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis