Ny olietank

Hvem udfører dette ?

Jeg har fået tilbud fra Shell på 22.000 for ny udendørs tank... synes det lyder lidt dyrt..... er prisen bare sat efter, at mange SKAL skifte inden 1.10.2008 ?

Hvem kan ellers lave det ? En VVS'er ?

Thomas
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Alene ved at se, hvor stor rabat Billig VVS kan give, er det for mig at se helt tydeligt, at der selvfølgelig bliver slået plat på et sådant lovkravs gennemførelse. Billig VVS tjener garanteret også smukt på deres generøse tilbud.
Jeg fik et lignende svinsk tilbud fra OK. Oven i købet blev den flinke sælgerinde flabet, da jeg stillede spørgsmål ved det betimelige i den prisudregning..
Jeg kan heldigvis bare droppe ideen, idet jeg har pillefyr og har kun oliefyret som back-up.
Mon ikke man kunne købe en tank i Tyskland eller Sverige til mere anstændige priser?

Med venlig hilsen
ktm

 

jo, men jeg kan jo godt købe tanken selv, men kan en VVS-mand trække kobberrør og montere, samt lave det der nu skal og godkendelse.... ?

Thomas
Hej

ja en vvsér kan godt udskifte en olietank.

og jeg kan lev og monter en 1200l olietank til 10995 DKR i hele jylland
fast pris til og med januar 2008

Mvh

Martin

 Aut. Vvs-indstalltør

Hej til Tomasr

Sidste weekend skiftede jeg selv min olietank som jeg købte på nettet. Så med fragt lidt fitting og hjælp fra familien til flytning har det højst kostet 8000kr så 14000 til os for mindre end 4 timers arbejde.Den nye tank skulle stå nøjagtig hvor den første var så jeg købte tanken i god tid og afventede så at den løb tør, og satte derefter den nye til det samme rør som den gamle. Det krævede lidt ny fitting men ellers var det ikke det store problem. man skal bare være sikker på at den er tæt før man smider 1000l olie i. Jeg går ud fra at du har en tank i forvejen? så skal den flyttes siden der skal trækkes nye rør?

Mange hilsner

Kovas

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Annonce
Hej Kovas,

Den gamle står i kælderen. Den vil jeg gerne ha fjernet og sat den nye op udendørs. Der skal så trækkes ca. 5-8m kobberrør gennem kælderen.

Vil da spørge min vvs'er....

Thomas
Citat fra ThomasR

Hvem udfører dette ?

Jeg har fået tilbud fra Shell på 22.000 for ny udendørs tank... synes det lyder lidt dyrt..... er prisen bare sat efter, at mange SKAL skifte inden 1.10.2008 ?

Hvem kan ellers lave det ? En VVS'er ?


det er godt nok pebret!
specielt når man ser på hvad min tank har kostet mig
sådan ca 40 kr cool
var så svine heldig at være den første der faldt over en annonce om en tank der bortgives, tanken er fra 2003 til indendørs brug hvilket er lige hvad jeg skal bruge.
hvorfor så billigt aner det ik men tidligere ejer havde skiftet til jordvarme.

hvad de 40 kr gik til, tjae benzin :p

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Citat fra ktm

Jeg fik et lignende svinsk tilbud fra OK. Oven i købet blev den flinke sælgerinde flabet, da jeg stillede spørgsmål ved det betimelige i den prisudregning..


Adr... og jeg skiftede fra Shell (22000) til OK. Er det ikke inkl. oliefyr????confused

En ny udendørs olietank koster max 5000 (fem nul nul nul) ex. transport, montering og afskaffelse af den gamle...
ja... jeg føler mig også taget i r.... ....

hvis jeg skulle ha den indendørs er prisen 24.000. det er dyrere siger de...

UDEN fyr og kedel !

Thomas
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis