trådsløs router problem

Hej jeg har en trådløs router fra netgear og en internet opkobling fra cybercity, problemet er at det hele kører ok med kabel men kan ikke køre trådløst. router er ok den kører fint trådløs med en TDC forbindelse. jeg har fundet ud af at jeg skal sætte ledning fra cybercity router til netgear i lan til lan og fjerne DHCP i netgear men det kan stadig ikke, det har virket for ca 1/2 år siden.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra janst

Hej jeg har en trådløs router fra netgear og en internet opkobling fra cybercity, problemet er at det hele kører ok med kabel men kan ikke køre trådløst. router er ok den kører fint trådløs med en TDC forbindelse. jeg har fundet ud af at jeg skal sætte ledning fra cybercity router til netgear i lan til lan og fjerne DHCP i netgear men det kan stadig ikke, det har virket for ca 1/2 år siden.



Hejsa
Har du prøvet at Reset Routeren det kan hjælpe

Henrik

Der findes ikke nogen problemer som ikke kan løses 

Citat fra janst

ja mange gange både netgear og cybercitys

okay hvilken mode køre du den i G eller B den skal jo stå i auto
jeg tænker på dit moden gad vide om det er fordi den mangler driver, hvis den gøre prøv at opdater firmware det kan være det hjælper

Hernik

Der findes ikke nogen problemer som ikke kan løses 

Jeg havde også problemer, prøv at tjkke hvad ipnummer din kabelforbibdelse vælger hos cypercity, læg den derefter direkte in i routeren under fast ip, det kan være at den har problemer med dynamic og cypercity
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis