Elektrisk grill???

Jeg bor i lejlighed inde i København, derfor har jeg ingen have, men jeg har en tagterasse!! I vores vedtægter står der at man ikke må bruge åben ild!! d.v.s. alm. grill og gas!! Tilbage er der kun muligheden for at benytte en EL grill. Jeg har foresprugt mig hos Silvan og Johannes Fog men de fører ikke EL grill!! Nogen der har erfaringer om dels brug og salgssteder???

På forhånd tak

Mvh.

Henrik

Henrik
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det har jeg godtnok ikke set, men kunne man ikke tænke sig at du i stedet for kul og grillrist skifter kullene ud med stearinlys, og i stedet for risten får skåret en marmorplade, lavaplade eller andet, som opvarmes i ovnen, og sættes ned i stedet for risten, og så holdes varm med stearinlys, for det kan da vel ikke også være forbudt.

Jeg prøvede en stenplade med stearinlys engang på restaurant i Tyskland, og den holdt sig varm nok til, at vi kunne stege et måltid mad til hele familien - og det var ganske hyggeligt - mindede lidt om raklet.

Håber du får en hyggelig aften

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Merkelig at i ikke el gril i Danmark.
Ta en tur til norge her finnes de de mange størrelser og priser.
Det finne med dem er at de også kan brukes på kjøkkenet hvis været skulle bli dårlig så er det bare å ta grillen inn og fortsette der.
Hilsen
Svend Aage Madsen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ide-Line har lavet en lille el-grill, som kan købes hos isenkræmmere til 250 kroner. Jeg har ingen erfaringer med den, men det er da værd at prøve den...

------------------
Med venlig hilsen
Allan Elsted Madsen
Lav-Det-Selv.dk

Mvh. AllanE
Hej Henrik

surt show - men du skal prøve at gå ind på www.grillmekka.dk der har de en del El grills.
Jeg har prøvet at handle med dem og det virker rigtigt fint.




Grillmesteren
Elgiganten har 5 modeller på deres hjemmeside

http://www.elgiganten.dk/catalog/hjem-pleje/dk_grill_sommerprodukter/grill-og-sommerprodukter?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26CategoryUUIDLevel2%3D2J4KeQuvwO4AAAEnbwR94OGk%26Produkttype%3DElektrisk%2Bgrill%26online%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&SelectedAttribute=Elektrisk+grill

elgiganten.dk/ hjem & pleje/ grill og sommerprodukter/ elektrisk grill
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
havde en som yngre, skilte mig dog af med den da camping fatter ikke var vild med de 2000w den sluger, hans propper sprang, nu har jeg gas. men den virker fint det smager af grill, har set dem i campingbutikker rundt omkring ellers kan de stadigvæk købes i tyskland enda til fornuftige penge 125-150 kr.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis