Det levende søkort 2007

Jeg bruger den første udgave af dls på en gammel thinkpad laptop der kører på windows 98.

Er der nogen her der ved om Det levende søkort 2007 kan arbejde under win98 og er der nogen der har prøvet at smide den lille opstarts patch ind så man ikke skal have den dumme original cd i hver 8. dag.. (min laptop er med eksternet drev, som kræver 220 volt)

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg ved ikke med 2007, men dls 2006 kører på 98.2000. ellerXP og skal se orig.disk hver 25. dag, (for at undgå piratkopier). dit externe drev kan du forsyne fra en inverter der laver 12volt om til 220 , de er blevet rimelige i pris . min gamle pc kørte jeg via sådan en ,da det indbyggede batteri var dødt

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Man kan ikke købe 2006 så vidt jeg ved og opdateringer er de samme som 2007.. Jeg har læst at 2007 skal have cd'en i mindst hver 8. dag. Men det kan omgåes.
Det er ikke for at bruge en piratkopi men for at undgå den cd skal med på ferie og sådan.
Jeg har både 220 v omformer og 12v til 16v så min gamle thinkpad kører uden om den strømkrævende 220v omformer for at kører det ned til 16v.
Det externe drev fylder næsten det samme som min lille thinkpad så jeg har ikke lyst til at have det med...
Men jeg ville bare vide om der var nogen der kørte 2007 på en gammel langsom maskine? Min er en 233 mhz MMX cpu.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

dls.2006 kræver min. pentium 64Mb Ram,650Mb ledig diskplads, jeg ved ikke om 2007 kræver mere ,

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis