lidt billeder

mja fik lige lyst til at dele lidt af mit byggeri med jer wink

i år er det 10 år siden jeg overtog ejendommen her, og i den forbindelse fik jeg samlet lidt af de gamle papir fotos og fik scannet dem ind så de kunne komme på hjemmesiden, det er self ikke alt der er med, men har taget de
"vigtigste", mest før og efter billeder men også lidt tirn for trin billeder af de større udskiftninger der er lavet.

og nej stuehuset er ikke færdigt, men det er pokkers tæt på
er i gang med sidste "store" del nemmelig køkken, hvilket indebærer udskiftning af ydervæg, samt støbning af nyt gulv i halvdelen af køkkenet og skære riller til gulvvarme i den resterende del. (mangler pt. "kun" at støbe gulvet)

så for dem der ikke har andet at lave er der en stak fotos her
www.lynghoy.dk
og klik på knappen "ombygning"
rolleyes

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hæftede mig ved dine råd til wannabee forældre :-) og videresendt disse til min søn på barselsorlov. :-) :-)
Han var også meget klogere inden!!!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Man kan godt nærme sig, uden at kaffen knaser ikke ;-) Der er sket et par ting ja...!

Ja, man bliver så klog af at have børn - og ved i grunden så lidt, når man skal svare på alle deres spørgsmål ;-) Fætter fræk bliver nok ingen undtagelse.
Citat fra Zephirine

Man kan godt nærme sig, uden at kaffen knaser ikke ;-) Der er sket et par ting ja...!

Ja, man bliver så klog af at have børn - og ved i grunden så lidt, når man skal svare på alle deres spørgsmål ;-) Fætter fræk bliver nok ingen undtagelse.


jo da ingen kaffe knas her :p

ka kun skrive under på det,
det sidste ved jeg ik endnu, men det hitter vi ud af om et par måneder rolleyes

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Citat fra ktm

Hæftede mig ved dine råd til wannabee forældre :-) og videresendt disse til min søn på barselsorlov. :-) :-)
Han var også meget klogere inden!!!!


he he faldt over listen et sted på nettet for længe siden og syns den virkede ganske god biggrin

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Om ikke andet, så render du da ikke rundt og laver ulykker i din "fritid" og jeg tænker mig at du går i dørken som en sæk kartofler efter dagens dont. Så det der med øvelser til småfolk bliver der nok ikke meget tid til !!!!
Jeg syntes virkelig du får noget ud af dit liv og det ser også ud til at dine evner ikke fejler det mindste.
Hurra for dig.

V.h. Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

Om ikke andet, så render du da ikke rundt og laver ulykker i din "fritid" og jeg tænker mig at du går i dørken som en sæk kartofler efter dagens dont. Så det der med øvelser til småfolk bliver der nok ikke meget tid til !!!!
Jeg syntes virkelig du får noget ud af dit liv og det ser også ud til at dine evner ikke fejler det mindste.
Hurra for dig.

V.h. Håndværkeren


he he nej det er ikke mange ulykker jeg har tid til wink kun dem som en gør det selv person nu engang render ind i.
jo indimellem kunne jeg godt bruge 48 timer i et døgn og en søvn behov på 2 timer, men ingen af delene har jeg endnu kunne støve op :p

nej jeg får ikke øvet, men det kommer jeg til i januar for der er examen på den måde at der kommer der småfolk til cool

takker for de fine ord

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis