Maling af fliser i opholdsrum - Helt lost!

Brune "ler-agtige" fliser i en spisestue...

Kan man købe noget special-maling så man evt. kan male disse fliser en højglans hvid og holder det til den slidtage den nu er i en spisestue.

Det skal også lige siges at der også er en brændeovn på dette gulv.

Nogen der har råd/erfaring med dette?

På forhånd tak.

Janni rolleyes
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan godt få maling til fliser, men jeg tvivler på det vil holde særlig længe, desuden er det nogen giftigt stads at arbejde med.

Hvis dine fliser ellers sidder godt fast, så ville jeg nok ligge nye fliser ovenpå de eksisterende. Det er en udemærket løsning blot du køber den rigtig fliseklæber.


Jeg tror også det vil blive en dårlig løsning at male det...Tror hurtigt gulvet vil blive meget ridset og misfarvet...Og især ved et hvidt gulv.....

Citat fra Thomas Hjort

Hvis dine fliser ellers sidder godt fast, så ville jeg nok ligge nye fliser ovenpå de eksisterende. Det er en udemærket løsning blot du køber den rigtig fliseklæber.


Overvejer selv klinker oven på de gamle i mit bryggers.. Hvilken klæb vil du forslå ?

/Anders
Jeg ville nok benytte Alfix Combifix, den klæber på stort set alt. Det eneste der kræves er at underlaget selvfølgelig er helt afrenset. Men ellers kan den faktisk bruges på feks. vinyl.


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også