Farvet beton

Jeg skal igang med at støbe en terrasse, men er lidt træt af den grimme betonfarve.
Kan man blande noget i beton for at give det en anden farve eller bare gøre det lysere. Mit hus er malet skagensgult med Cempexo, kan det evt. blandes i beton og give en gul nuance..?

JN
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Rikke.

Hvis du taler med et byggemarked eller endnu bedre et flisestøberi - prøv at se i den lokale telefonbog - så vil du få at vide, at der findes noget udmærket pulver, man kan blande i betonen.

Har du i øvrigt overvejet et trægulv i stedet? Det er smukt, let at holde (sådan da smile - og behageligt at gå på, og så er det ikke så voldsomt dyrere.)

Med venlig hilsen

Lav-Det-Selv

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Lav-Det-Selv (den 05-05-2000).]
Hej Lav-Det-Selv

Tak for et hurtigt svar.

Jo, jeg har overvejet et trægulv, for jeg elsker træ. Men da jeg skal Lav-Det-Selv har jeg vurderet, at det må være nemmere at støbe end at lægge trægulv.

Dette er et rigtigt godt forum, som jeg anbefaler til "højre og venstre". Vi er nemlig mange Lav-Det-Selv piger og her kan man jo spørge uden at virke "dum".
Jeg takker på mange pigers vegne.

Mvh
Rikke

JN
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også