Ny bærbar til 6000,-

Hej alle

Vil gerne have mig en ny bærbar til ca 6000,-

Har I et godt bud ?

Har kigget på den fra Aldi.... Men kan ikke lide den, hvorfor ved jeg ikke.
Den er fed i bladet, men kiggede hurtigt på den i butiken... Der sagde den mig ikke noget....
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der stod jeg sgu af.
Hvis design er så afgørende i forhold til "performance" på en brugsgenstand taler det for, at man egentlig slet ikke har et reelt behov men mere ønsker en pyntegenstand.
Den fatter jeg ikke! Hvad er problemet???????

Medion er da vist nok meget anerkendt. Har selv en stationær, som ikke volder kvaler.

Jeg er ligeglad om der står Aldi, Lidl eller Netto over døren, hvor jeg går ind og handler, bare varen er god.
Jeg har også haft "mærkevare" udstyr, som ikke overhovedet kunne leve op til min Medion.

Med venlig hilsen
ktm

Købte noget grej hos www.happii.dk ( som jeg ikke er medejer af eller i familie med...) . Priser og levering var ok - de leverede næste dag, hvorimod jeg stadig har ventet siden starten af september på samme dims fra getmore.dk selvom dimsen er på lager!

Mogens
Annonce
hahahaha

Tak for jeres svar....

Design og "performance" har ikke noget med hinanden at gøre....

Ved det ikke, måske bare en dårlig undskyldning...

Der er Biometrisk fingeraftryk på.... Det ser bare ud som noget der er lavet til at gå i stykker...

Er det ellers en ok maskine ?
Hvis du vil have design så kik på ACER de har nogle røde ferarri design (tror jeg nok det staves).
De er ogå ok i indmaden.....

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Hej Zink Brian: Netto havde igår onsdag HP til 3.999, jeg ved ikke om de har flere ( 2 Gb ram, harddisk på 160 Gb en rimelig god skærm, grafikkortet ved jeg ikke med. Mvh. Benny.

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis