"Reklame"...

...for en efterårsdag i Almindingen på Bornholm ;-)
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
får jo helt lyst til at gå ud i haven og lave noget fornuftigt når man ser det billede...nå nej.... det er rigitg kedeligt gråvejr på sydfyn

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

Hej Zep.
Hold da op hvor du kan, jeg behøver dog ikke bevæge mig udendørs for at have en sådan udsigt, den ligger næste lige ved døren.
Iøvrigt rart at se at der stadig er liv i dig, gik og troede at "ungerne" havde fået dig indlagt på galop anstalten :-)

V.h. Håndværkeren
Jo du kan tro, du skal vippes udendørs, hvis du har sådan en udsigt lige uden for døren Håndværkeren - duften af den finder du hverken i vinduet eller på mit foto... Hver gang, jeg hiver det billed frem en grå dag i vinteren, vil jeg have duften og lydene siddende i næsen og ørerne - og "bladvejret", der lagde sig til rette, mens vi sjoskede igennem bunkerne.

Men for dem, der ikke er så priviligerede, kan fotoet forhåbentlig fange den sidste sol til fri afbenyttelse vinteren igennem ;-)

Galopanstalten har jeg slet ikke tid til ;-) Der bliver trukket i mig mange steder fra, og idéer til alverdens kreativiteter holder mig beskæftet, hvis efterspørgslen er mindre en overgang... Jeg keder mig aldrig, men hygger mig også, når jeg tager mig tid til at kigge ind på LDS!
Jo men jeg sidder da heller ikke indendørs sådan en dag, jeg har stadig omkring 40 rummeter brænde der skal saves og kløves, ca. 30 meter mere i skoven der skal hentes (Det tager tid når man kun har en havetraktor og en lille trailer) Når nu de sidste blade er skvattet af træerne har jeg ca. 1 km. vej hvor jeg skal fælde de træer der er blevet for store i hegnet. Jeg har rigeligt at tage mig til de næste 5 år. så må vi se til den tid om der kan blive til gåturer i skoven.

V.h. Håndværkeren
Ja sætter nu min lid til, at jeg lever lidt længere, hvis jeg indimellem stopper op og tager mig tid til de fornøjelser, jeg ellers først kan "tillade" mig på sigt... Meeeeen mon ikke, du også indimellem støtter dig til en stub og står stille derude, når du nu er der alligevel ;-) God arbejdslyst og varme!
Annonce
Jo det gør jeg da, sidende på en træstub og nyder en kop kaffe og lader sjælen få ro en halv times tid.
Hej.

Nu lige det der med at nyde naturen og så´rn... Der er altså ikke nogen der kan sælge en feriebolig til mig, bare ved at reklamere med havudsigt!! Jeg sidder i øjeblikket på et stativ i Nordsøen og drikker en kop kaffe efter en dag i blæst og regn. De første ture herud gik fritiden med at kikke på vandet og nyde udsigten. Nu er det mere alá "Nå, der kommer Englandsfærgen igen...!!"

Jo, jeg kikker da engang imellem på vandet. Men det er mest når jeg længes hjem til huset, der stadig er under renovering...

Sjovt nok er jeg lige flyttet fra Esbjerg. Og der var jeg ofte ude at gå en tur ned på havnen og en gang imellem ned på stranden. Nu bor jeg inde i landet klods op af en plantage. Jeg har bare ikke haft tid til at gå ture derud endnu...

Jeg vil se om jeg kan finde et godt billede herude fra og se om jeg kan finde ud af at uploade det. Så kan i måske få lidt en fornemmelse af min situation.
Første billede er taget fra Skjold-platformen i August. De små stativer til højre er hhv. Halfdan Alpha og Halfdan Bravo. Næste billede er udsigten fra mit kammer. Jeg skal se om jeg kan finde nigle billeder af det uvejr der nogle gange raser herude. Det er faktisk lidt spændende sommetider...

God søndag aften fra Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Kunne godt forestille mig, at man kan blive temmelig træt af at se vand hele tiden. Jeg sætter nok heller ikke helt så meget pris på mine landlige omgivelser, som en ,der ikke har dem, ville gøre...

Uvejr kan være flotte!
Som rigtig LDS mand må du kunne lave en entermistisk vinduskarm hvor du kunne have nogle potteplanter stående. Hvis i altså må tagen den slags med derud, sådan et par potteplanter kan godt give en lidt af oplevelsen af "grønne enge"

Håndværkeren
Hyggelig sludder her i tråden.

(phssst stille - Zep har fødselsdag i morgen, så skulle vi ikke alle kl. 9 samtidigt råbe et stort HURRA for hende, det vil nok glæde hende)
OK? - vi ses kl. 9

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis