Godt arbejdsbord FireStorm

Hej...

Ville lige fortælle gruppen hvor glad jeg er for mit nye arbejdsbord, jeg bor i lejlighed og har desværre hverken garage eller kælder hvor jeg kan arbejde. Så fandt jeg et arbejdsbord fra Black & Decker: http://www.blackanddecker.com/ProductGuide/Product-Details.aspx?ProductID=16709

Det var ikke foldet ud i butikken, da da kun lige havde fået dem hjem... hmm plastik tænkte jeg, men købte det da jeg virkelig manglede et bord, så hjem med og se nyerhvervelsen an.

Jeg blev meget positivt overasket over det bord, det fylder næsten ingenting når det er foldet sammen. Bordet er meget stabilt og stærkt (op til 200kg), der følger enhåndstvinger med til fastmontering i bordet, men kan også bruges som normale enhåndstvinger. biggrin (tvingerne ligger inde i bordet når det er foldet sammen)

Alt i alt et godt reelt arbejdsbord som man kun kan blive glad for.

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Janus007.
Jamen så tillykke med dit nye Hobby Arbejdsbord !
Vær dog forberedt på at det kun er de mindre ting du kan lave på det og at plasticken hurtigt bliver slidt og lidt ledløs i "hængslerne" efterhånden som du klapper det i og ud.

V.h. Håndværkeren
ser ok ud til lidt gør det selv arbejde,tror nu ikke det ville holde længe herwink ..hvad er målene på bordpladen???

Kom nu igang for fanden,klokken har ringet

91x56cm
Og nej det er da ikke lige et bord man står og laver smedejernslåger på, men bordet er fint til hobbybrug.

Nåmen ikke mere snak om det bord biggrin

Bestil aldrig en håndværker når alt håb er ude.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis