Loftbeklædningen falder nen

Hej jeg har en opal astra fra 90'erne og nu er loftbeklædningen faldet så meget ned at det hænger som en bobbel ned fra taget.

Så mit spørgsmål er, hvordan kan jeg lime det op til taget igen så det ikke falder ned igen.
Eller kan man købe et nyt indertag

Håber i kan hjælpe mig
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du er ikke ene med dette problem.

Nogle sætter det om med en masse knappenåle, og gør man det metodisk, kan man opnå et mønster a la chesterfield! :-)

Ellers er det ned med skidtet og lime, men det er ikke morsomt eller billigt.

Jeg er spændt på gode og billige råd, idet jeg kører med en ældre Range Rover med samme kval, som jeg endnu ikke har fået mig taget sammen til at få ordnet.

Med venlig hilsen
ktm

 

Yo!!

Så kom den dårlige samvittighed igen...

Vi har en Golf og en Boxer. Jeg kører boxeren og konen golfen. Derfor er det kun når vi skal til noget tam-tam sammen at jeg ser loftet i VW'en.

Jeg har hørt om noget spray-lim man kunne bruge. Men ved ikke hvor godt det holder. Ellers er jeg blevet forslået at bruge 2-komponent lim.
Jeg er ikke noget længere end til at overveje brugen af det. Og måske at smide spørgsmålet her... men Noid kom først!
Hvis i kender eller prøver en af ovenstående, vil jeg gerne høre om resultatet:-)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
har prøvet det med spraylim, det holdt fint i 1 uge så faldt det ned igen. fik fat i noget af det kontaktlim som saddelmagerne bruger, det holder..
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis