Hej
Har selv lige købt en Makita
BHP451 hos Prishammeren.dk med kuffert og 2 batterier. "Dyret" oser af professionel kvalitet og er dejlig at arbejde med. Li Ion batteriet (18 V, 3.0 A) er kraftigt og holder rigtigt længe. En opladning tager kun 24 min. Slagboring i murværk og beton er intet problem. Det kunne min gamle AEG slet ikke klare.
Det er selvfølgelig mange penge - men man får et stykke accu værktøj som man kan glæde sig over rigtigt mange år fremover og som kan klare stort set alle opgaver. Klart at man skal kigge på sit behov inden man køber. Selv er jeg ved at total renovere en 70 villa. Gider derfor ikke billigt værktøj som ikke kan holde i længden. Er behovet mindre er der også mange gode accu maskiner i mellem prisklassen. Men køb dem på nettet - her er priserne lang lavere end i de fleste byggemarkeder.
Min AEG købte jeg for 6 år siden med 2 batterier - i et byggemarkede. Den er så godt som uanvendelig nu p.g.a. batterierne. Prisen var dengang vist omkring 1400,- kr. Nyt batteri koster i dag ca. 600 kr.
Hilsen
/Peter
--->> Dårligt håndværk er som at pisse i bukserne - en kortvarig fornøjelse <<---
--->> Det samme er billigt værktøj <<---