Polske byggematerialer ???

Hej alle i dejlige gør det selv folk :-)

Jeg har søgt og søgt bla. i gamle tråde herinde men kan simpelthen ikke finde nogle ordentlige links til polske byggemarkeder. Sagen er den at jeg skal igang med at istandsætte en gammel ejendom og naturligvis ønsker at komme billigt til materialerne hvis ellers kvaliteten er i orden. Så hjælp mig hvis i kan :-)

På forhånd tak.

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Emil Jørgensen
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Dette skulle efter sigende være et af de største og mest benyttede: http://www.castorama.pl/

Lad os endeligt høre om priser / kvalitet når du kommer i gang.
Jeg kender ikke lige det pågældende byggemarked. Men du skal lige være opmærksom på at materialerne naturligvis skal overholde "dansk standard". Og det er MEGA svært at finde ud af had fa'en standarden er for eks. reglar eller en skiffer eternit plade.

Men hvis du er ude efter trævarer (gulve, reglar, spær, døre, vinduer osv.) så har jeg en bekendt der sælger disse varer til de danske distributører (og dermed lever op til de danske krav). Jeg har selv fået leveret 3 vognlæs, og fået ca. 30-80% rabat i forhold til de danske normal priser.
Han leverer gerne direkte på din hjemme adresse med dansk vognmand direkte fra de baltiske lande. Dog skal du nok bestille for min. kr. 10.000 før du har sparet noget, da transporten er behæftet med en del omkostninger også.
Hej Twist

Det lyder rigtig fornuftigt med ham du kender. Er det god kvalitet du har fået leveret fra ham og overholder han aftaler osv. ???

Kan du give mig et nummer, hjemmeside, mail eller lignende på ham ???

På forhånd tak :-)

Med venlig hilsen og på forhånd tak
Emil Jørgensen
Kvaliteten er helt i top, der er som sagt tale om en fabrik der leverer til de danske distributører, og han er villig til at levere til gud og hver mand uanset om du er moms-registreret eller ej.
Leveringstidspunktet KAN svinge et par dage fra det aftalte, men jeg har ikke oplevet mere end 4-5 arbejdsdages forsinkelse på nogle af mine sendinger endnu.

Jeg har eksempelvis lige fået leveret 125 kvm solidt (22 mm) trægulv i ahorn for 4.225 euro, ca. kr. 31.000,- incl. moms og transport.
En god solid dør yderdør koster ca. 450 euro, men du skal nok have nogle stykker for at det kan svare transportmæssigt, hvis du kun skal have døre
En trappe koster fra ca. 1000 euro, og du kan få den i specialmål.
"Råvarer" er stadig billigere end her. Men du skal naturligvis have en del varer for at det kan svare sig.

Jeg skal høre hvad hans hjemmeside er.
Til de interesserede, så kan jeg give et telefonummer på en dansktalende tømrer/snedker der sørger for opmåling, levering, betaling, og evt. også montering (i hvertfald på Sjælland, jeg ved ikke om han gider at montere i Jylland).

Jeg er blevet oplyst at der pt. ikke findes en hjemmeside med materialeudvalg, vareprøver ol. men at den er på vej.
Annonce
Kære Twist.

Jeg har - lidt forsinket og med stor interesse - læst dine oplysninger om dit køb af polsk producerede trægulve. Kunne det evt være muligt at få et telefonnummer, hvor man kan henvende sig for at rette en forespøgsel?

Du er velkommen til at skrive direkte til mailadresse, som er: [email protected]

Med venlig hilsen og  på forhånd tak

Hans
Hej Alle.

Jeg skal også i gang med renovering, er der nogen af jer der har fået forbindelse med nogen. Kunne jeg godt tænke mig at finde ud af priserne for levering af byggematerialer. I må meget gerne kontakte mig på Email : [email protected]

På forhånd mange tak

Kris

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis