Jeg kan ikke forestille mig at der sker noget med træet. (Sker der
noget er det nok med ham som klipper ;-)
Men du må ikke fjerne for meget af det grønne på en gang. Træet ville
næppe blive glad for at få skåret halvdelen af kronen væk...
>Hvordan former man et abetræ.
Med frø.
--
Mads Lie Jensen
[email protected]ICQ #25478403
http://www.gartneriet.dk