Abetræ

Jeg har et lille abetræ ca. 80 cm højt. Kan jeg klippe en sidegren af uden
at der sker noget med træet.
Hvordan former man et abetræ.
[email protected]

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke forestille mig at der sker noget med træet. (Sker der
noget er det nok med ham som klipper ;-)

Men du må ikke fjerne for meget af det grønne på en gang. Træet ville
næppe blive glad for at få skåret halvdelen af kronen væk...

>Hvordan former man et abetræ.

Med frø.

--
Mads Lie Jensen
[email protected]
ICQ #25478403 http://www.gartneriet.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis