Ny montering af termostater

Tak for et dejlig forum...

Er ved at vil have sat termostat på min radiator og jeg er lidt i tvivl om det er noget jeg selv kan... så på baggrund af billede jeg har vedhæftet:
[ATTACH]6049[/ATTACH]

1: Kan jeg selv?
2: Hvor lang tid vil det tage en aut vvs cirka? og hvad ville det koste cirka.. i omegnen af?

Nogle anbefalinger...?

Mange tak for jeres tid
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra acelarsen

Tak for et dejlig forum...

Er ved at vil have sat termostat på min radiator og jeg er lidt i tvivl om det er noget jeg selv kan... så på baggrund af billede jeg har vedhæftet:
[ATTACH]6049[/ATTACH]

1: Kan jeg selv?
2: Hvor lang tid vil det tage en aut vvs cirka? og hvad ville det koste cirka.. i omegnen af?

Nogle anbefalinger...?

Mange tak for jeres tid


Nu skriver du ikke noget om hvor mange radiatorer du har, det er en afgørende faktor for hvor længe en håndværker vil være om det. Jeg har for nogle bekendte skiftet deres ventiler, der var 8 radiatorer og det tog mig ca. 5-6 timer. Men er du lidt fingernem kan du godt selv skifte dine ventiler.

V.h. Håndværkeren
ahhh... min fejl..... Der er een radiator.. Det er en 1v lejlighed med en enkelt radiator... Der er kun håndtager der som giver on/off mulighed så vil jo gerne have noget nemmere og bedre så der e rfast varme uafhængigt af mig

På selve håndtaget er der een stor skrue der holder det fast.... kan man udfra billedet se om man kan gøre det bare lige eller om der skal lukkes vand og den slags?
Hvis du bor i en lejlighed/etageejendom, skal du være opmærksom på om afspæringsventilerne og aftapningsmuligheder er tilgængelige, om du i en sådan sammenhæng overhovedet må udføre operationen, kunne formentlig nemt afklares ved at tage kontakt til ejendommens driftpersonale. Overvej dernæst mulige forsikringsforhold i forbindelse med eventuelle vandskader i underliggende lejemål.

Endvidere bør du sikre dig at du bruger den rigtige ventil f.eks er der forskel på en og tostrengsanlæg

Hilsen
Allan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis