hjælp til problem med motorsav

Hej, har brug for lidt hjælp til min husqvarna motorsav.

Fik den startet op her i weekenden (med slebet kæde, nyt olie og nyt bensin)

Den starter som en drøm og vi går igang. Så begynder den at gå ud meget pludseligt flere gange. Let nok at starte den igen. Efter ca. 15 min. begynder kæden at sidde utroligt løst (kører bare med rundt).

Får kæden strammet, men nu vil den slet ikke starte. Når jeg trækker i snoren drøner kæden bare med rundt og det er som om jeg kan høre 'en tikken' fra et hjul der bliver trukket rundt. Selv da jeg prøvede at løsne kæden lidt hjalp det ikke. Motoren gør ikke rigtig tegn til at starte

Har I nogle forslag til hvad der kan være galt. Kæden er ikke ny, men jeg synes ikke den er slidt helt ned, men kan den være årsagen???

Det er som om at der slet ikke er tænding i saven længere (tændrøret skulle også være ok)

Nogen der har oplevet noget lignende???

Peter
Hej, har brug for lidt hjælp til min husqvarna... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
tja, så havde jeg vist ret alligevel.
nogen gange skal man læse hele indlægget så gir det hele mening.
men det er rart den virker..
Er selv gået i gang i skoven og har købt en dejlig stor brændeflækker i år, det er noget der rykker..



Får kæden strammet, men nu vil den slet ikke starte. Når jeg trækker i snoren drøner kæden bare med rundt og det er som om jeg kan høre 'en tikken' fra et hjul der bliver trukket rundt. Selv da jeg prøvede at løsne kæden lidt hjalp det ikke. Motoren gør ikke rigtig tegn til at starte
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis