Jeg har et lille projekt kørende med nogle kasser jeg har lavet som skal sættes sammen.
Mit projekt består af tre kasser.
som sidder i forlængelse af hinanden hvoraf den miderste er mindre end de andre og som helst, hvis alt går efter planen, skulle enden med at kunne dreje rundt.
Har en maskin bolt som sidder fra miderste kasse ud til venstre kasse. jeg har så sat en møtrik på og det virker ganske fint også i mødsatte side.
Mit problem er at jeg har nogle huller jeg gerne vil at dækket samtidig med det kunne virke som en låse mekanisme, har kigget rundt på de værse sider for at se om der var nogen dækpropper eller dækkapper der kunne gå ned omkring møtrikke så det virker som en slags låse mekanisme - men uden held.
Så var det jeg tænkte på om der var nogen herinde som vidste om der var nogen steder man handlede ting som dem, eller måske havde andre idéer til hvordan sådan en låse mekanisme kan skabes?
Matrialet er MDF 30mm.
*** OBS. Har boret 25mm ind for at gøre plads til møtrikken og de sidste 5 mm er taget med et mindre bor så der kun lige er plads til maskinbolten***
På forhånd tak
- Christian