Leje af plæneklipper, KBH?

Hej,

Jeg er ny i forum og ny som husejer, så der kommer sikkert en masse spørgsmål fra denne kant i fremtiden.

Vi har netop overtaget vores hus pr. 1.oktober, som har stået mere eller mindre tomt over sommeren, derfor trænger plænen til en gevaldig omgang klipning.
Vi har kun en lille elektrisk klipper som ikke orker det relativt lange, kraftige græs. Derfor leder vi efter et sted hvor vi kan leje en plæneklipper for en dag eller to, helst i nærheden af hvor vi bor, Hvidovre.

Hvis der er nogen som kender til udlejning af haveudstyr i dette område, modtager vi tip med kyshånd.

På forhånd tak,
Karsten

mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne evt. kigge ind forbi dit nærmeste byggemarked, og høre om det var noget man lejede ud.
Vores byggemarked, XL-Byg, ved jeg udlejer plæneklipper, sneryddere, grill o.v.s
Det var en mulighed, men stadig ikke 100 % sikkert dit lokale byggemarked gør det XL byg er trods alt kun et concept så ikke sikkert den Xl-byg i dit område gør det.

Mvh
- Christian
Hvis det er et stort problem, så bare råb højt. Jeg har både benzindreven græsslåmaskine og en monster kanttrimmer, og bor ikke voldsomt langt fra hvidovre. Men jeg kan da godt forestille mig at silvan valby har maskiner.
Det er så spørgsmålet om du ikke helere skulle købe dig en motorplæne klipper, det kan godt gå hen og blive en dyr fornøjelse hvis du skal leje en plæneklipper hver uge fremover. Du kan hos vores rare Onkel Harald købe en udmærket motor plæneklipper for ca. 1900,00 Kr.
www.harald-nyborg.dk

V.h. Håndværkeren
Hvad med at hilse på naboen, og spørge, om han/hun evt. har en motorklipper, du kan låne en eftermiddag?

Og stik efterfølgende naboen et par flasker vin, og en pose matadormix til naboens børn - så burde den ged (øh, græsplæne) være barberet!

Træd ikke på mine ledninger :o)
Annonce
Hej alle,

Tak for alle tips.

Grunden til jeg bare vil leje en motorklipper er at jeg har en el-klipper, overtaget fra min mor, den er bare ikke helt rigtig kaliber til græssets længde.
Det er muligt den bliver udskiftet til næste år, da plænen er ganske stor og el-ledningen irriterer vandet af mig..

Men jeg vil da prøve mig frem fra toppen. Svigerfar kommer på besøg, det kan være han bliver sat på sagen, så kan han også tjene til føden.


mvh.
Karsten

mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

fantastisk, tusind tak..

-K.

mvh.
Karsten Hammer Hansen
Arkitekt, cand.arch

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis