Trapezplader i stål

Hej
Hvor køber jeg de billigste trapezplader i stål-?

Med venlig hilsen

Søren
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med at angive lidt nyttige oplysninger...

Mål:
Gerne med en min. eller fix. længde på hver plade.
Hvad med dækbredden?
Afstanden mellem åsene / lægterne?

Anvendelsen, tag, sider eller??

Nye eller brugte?

Hvor i landet skal de bruges?
Er det en leveret pris du ønsker eller henter du dem selv??

Det vil sikkert være en ide at søge på www.dba.dk eller www.gulgratis.dk skulle undre om ikke der var noget her.

MVH Njord
Hej
Thjah det troede jeg også med DBA og Gul og gratis, men der er ikke rigtig
noget at hente. Ej heller hvis jeg søger sådan...
Str. 225 x jeg mener at 103 er standard bredde.
Til Tag, ja det er til en rundbue mini hal i stål med en længde på 6 meter og en bue pr. 2 meter en bredde på 9,30 = cirka 13 meter over buen. Højde 3,40. Pladerne skrues direkte på stålbuerne, med selvskærende skruer.
Sønderjylland-Nye-2. sortering, selvafhenter evt. leveret.
Og et tillægsspørgsmål:
Den lokale tømmerhandler, ( som skulle have Kr 70 + moms, alt for dyr til det projekt) sagde, at man ikke kunne lægge dem på tværs, for de passer ikke sammen , når de skal ligge lidt krum. Er det rigtig.?

Med venlig hilsen

Søren
Prøv lige de folk her..
http://www.whisky-aps.dk/
De har egen produktion af pladerne. Ligger i billige bygninger... Og måske kan de hjælpe med den rette pris.. Specielt hvis de har noget i 2. sort.

Kender dem ikke specielt... Men navnet alene gør jo sitrolleyes

Hvad med tyske byggemarkeder? Mon de kan være billigere end???

MVH Njord
jeg har set det i silvan, men der var meget begrænset udvalg både farve og længde. men mon ikke de kan skaffe en hvis man skal have specialt mål og farve, eventulet tykkelse.
Go fornøjelse

p /p
Jeg er ude i samme ærinde, og sendte en forespørgesel til Profilmetal i formiddags (http://www.profilmetal.dk). Jeg fik allerede i eftermiddags et tilbud på pladerne: 60 kr pr. m2 ekskl. moms for de ca. 50 m2 jeg skal bruge. Hertil kommer fragt på 600 kr. ekskl. moms. Profilmetal leverer direkte til dig i præcis de mål du har brug for (de har ingen forhandlere fik jeg at vide). Jeg afsøger markedet lidt videre...
Annonce
Hej
Ja jeg forespurgte på njords foreslag og fik et tilbud på Kr. 40,- + moms
1. sortering i ønskede længder pr. kvm.
jeg er dog intereseret i en 2. sortering og har en pris liggende på 36,50 + moms, men synes stadig til mit brug at det er i overkanten.

Med venlig hilsen

Søren
Nu aner jeg så ikke hvor du bor, men google på nedrivningsfirmaer og/eller genbrugsmaterialer, så kan du sikkert finde brugte plader.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis