Højtaler i hattehylde

Jeg skal have monteret et par højtalrere i min hattehylde.:p
Bilen er en Peugeot 306 fra 99. Nogen der ved, om der er trukket ledninger til højtalerne, eller om man selv skal til at gøre det??
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det burde der være. prøv at kigge under den der holder hatte hylden i begge sider. etv. bagved beklædning.

ellers kig etv. bag på radioen. og se hvor mange højtaler ledninger der er taget ud fra stikket. der bør være 2 stik. det ene med strøm. og det andet med højtaler ledninger.

Med venlig hilsen Lars Jørgensen

http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2600
ja der er et stik med strøm og et til højtaler.. men hvordan ser jeg så, om der er til baghøjtalerne??
Tag en tur på biblioteket og lån en reperations håndbog over vognen.

I denne finder du et diagram over ledningsnetet. her vil være angivet med farve kode hvilke ledninger der er til hvad og sikkert også hvilken stikgruppe de skal findes i.

MVH Njord
Hej KAWER

Der er 2 stik bag i din radio det nederste er til strøm det øverste er til højttalere og hvis der kun er 4 ledninger i det (i midten af stikket) er det kun til de foreste højtt. hvis der er 8 ledninger i stikket er der også monteret ledninger til bag højtt. men hvor de ender vides ikke - måske i de bageste døre hvis bilen er 4 eller 5 dørs men prøv først at kontrollere stikket bag radioen
Hilsen "Autoelektrikeren"

"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Citat fra minilars

Det burde der være. prøv at kigge under den der holder hatte hylden i begge sider. etv. bagved beklædning.

ellers kig etv. bag på radioen. og se hvor mange højtaler ledninger der er taget ud fra stikket. der bør være 2 stik. det ene med strøm. og det andet med højtaler ledninger.


Okay, men hvor mange ledninger skal der komme ud fra det stik med højtalerledninger så? er det 4? to til forhøjtalerne og to til baghøjtalerne?
ok,mange tak for hjælpen smile
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis