maleri tryk, nogen gode sider?

Jeg mangler et stort maleri i stuen, eller dvs 100 x 110, og synes ikke lige jeg har 20k som jeg lige vil bruge på det, så tænkte nogen måske havde et link til en god hjemmeside med maleri tryk/print hvad det nu hedder, har kigget lidt på google, men kan ikke rigtig finde noget...

\René
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det "poster" du tænker på? - uden det af den grund er Sussi og Leo in concert wink
Eller hvad med gulgratis, dba, papkassen eller findalt.dk. Skriv "maleri" i søgefeltet. Jeg tror de ligger på en tusse i den størrelse, hvis det ikke skal være alt for langhåret...

Mogens
Proev ogsaa at kigge paa eBay, der kan man finde et stort udvalg, ogsaa til under 20K.

Men du kunne også være heldig i den lokale Kirkens Korshær eller lignende, det er ret ofte de får virkelige store billeder ind fra dødsboer hvor slægtninge ikke lige er indstillet på så store billeder på væggen. Og så er det en "vovse" eller to du skal af med.

V.h. Håndværkeren
Jeg kunne have lyst til at vide hvad der trykker dig i din hverdag, det var dog nogle dystre farver du vælger. Ud af dem du viser på din hjemmeside er der kun et hvor farverne virker lidt gladere !

V.h. Håndværkeren
Annonce
Citat fra Håndværkeren

Jeg kunne have lyst til at vide hvad der trykker dig i din hverdag, det var dog nogle dystre farver du vælger. Ud af dem du viser på din hjemmeside er der kun et hvor farverne virker lidt gladere !

V.h. Håndværkeren

Der er skam ikke noget der trykker mig i hverdagensmile . Du er vist den første der har ment det. Jeg har lige haft en udstilling, og den fik faktisk en del ros samt en artikel i avisen.

Dyste farver, ja jeg ved ikke, men det er sikkert min måde at male og udtrykke mig på. Smag og behag er heldigvis forskelligtsmile og billeder lagt ud på nettet kan godt afvige lidt fra farverne i virkeligheden.

Når jeg maler, er det ikke noget, jeg forbereder. Det kommer helt af sig selv, når først jeg er i gangsmile .

Jeg er dog glad for kritik for i sidste ende er det det, man lærer afsmile .

MVH

Elin.
Hej Elin!

Dine skilderier er slet ikke så skeløjede - jeg har set på dit site og skrevet til dig. Jeg vil gerne se dem i 1 til1 - hvis det er indenfor rækkevidde...

Mvh
Fruen
Citat fra Fru Hoffmann

Hej Elin!

Dine skilderier er slet ikke så skeløjede - jeg har set på dit site og skrevet til dig. Jeg vil gerne se dem i 1 til1 - hvis det er indenfor rækkevidde...

Mvh
Fruen

Hej Fruen,

Tak skal du have. Jeg har skrevet til dig.

MVH

Elin.
Hvis du har nogle gode digitale billeder kan du forstørre dem og få dem trykt på noget stof. Det kan så sættes på en blændramme eller i en skifteramme og se fantastisk ud. Og det er rent faktisk ikke så dyrt.

Green

Som green siger... Stoftryk er billigt...

Men jeg tror nu det vigtigste må være at finde frem til hvad det ER du vil have. Skal det være et maleri eller et tryk, eller en plakat, eller noget helt fjerde ?

Og når du så har fundet ud af hvad du vil have, så må du finde ud af hvordan det du vil have skal se ud (!)

Og SÅ kan man ellers finde frem til hvor man kan spare de 10-15 kilo som eks. et originalt kunstværk koster.

Men hvis du gerne VIL have et "rigtigt" maleri, og du også gerne vil have noget "kunstnerisk". Så kender jeg nogle enormt dygtige malere som der meget gerne "kopierer" fra eks. et foto (gerne meget høj opløsning) eller et original maleri, for ganske billige penge. Hvis ikke de udelader underskriften, eller malede i andre størrelser så kan jeg sjældent se forskel på en original og en kopi, så godt kan man altså få det... Håndmalet.
Jeg vil tro du kan få en 100x110 for under 2k, også hvis det er en rembrandt (!), da det "bare" er materialer plus en klatskilling og evt. porto de fleste kan nøjes med.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også