Holstebro eller hobro jolle

Hej alle
Min makker og jeg har for nyligt købt en 17 fods jolle. Problemet er at vi ikke ved hvad det er for en båd. Jeg har efter søgning på nettet fundet ud af det mest ligner en holstebro jolle, er der nogle af jer, der ligger inde med billeder af en sådan. Min fader siger det også kan være en såkaldt Hobro jolle, men dem er der slet ingen billeder af.
Vi har endnu ikke nogen billeder af vores båd, men ligeså snart vi har nogen vedhæfter jeg dem så i kan se hvad det er for noget...
Håber der er nogen derude der kan hjælpe
Mange hilsener fra
Dan Korgaard
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Dan.
Lige så snart du sætter et billede i kan du helt sikkert få svar på dit spørgsmål.

V.h. Håndværkeren
Ja jeg ved godt det er en bagvendt måde at eftersøge, men det kunne være der var en af jer der havde et billede af en holstebro.. så kunne jeg jo på den måde se hvilken skude vi har erhvervet os :-) Båden ligger oplagt et stykke fra hvor vi bor så det tager lidt tid inden jeg får lejlighed til at komme op og tage billeder, derfor min lidt bøvlede forespørgsel..
Mange hilsener fra
Dan
Så Kom der et par billeder... Håber der er nogen, der kan opklare, hvad det er for en skude vi har investeret i.
Inden jeg afslører hvad vi har givet for den kunne det være sjovt med et par bud på hvad en sådan må koste. det kan være vi er blevet snydt så det driver Båden er i nogenlunde stand, der skal blot lidt maling og noget knofedt til og maskinen (en 6 hk korsør benzin) lyder umiddelbart sund.
Bare en skam at jeg ikke kan åbne filen, så jeg kunne have givet dig et bud på hvilken jolle det er du har købt.

V.h. Håndværkeren
Annonce
din jolle er helt sikkert en 17 fods Fåborgjolle , hobro og holstebrojoller er så vidt jeg husker ikke klinkbyggede, og holstebro er vist med agterspejl.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej Håndværker Det er da bare et word dokument, det burde du da kunne åbne.. Mange hilsener
Dan
Ja det ved jeg jeg redigerede min profil det øjeblik jeg så din forrige besked.. det er vores båd jeg har lagt derind for evt. at få lidt oplysninger.. Vi har givet 13000 for båden tror du det er for meget....??? I grunden er det ligemeget En god handel kendetegnes jo ved at både sælger og køber er tilfredse og det er tilfældet i denne handel... Så forøvrigt en Faaborg jolle på dba. en åben model med en 2 cyl sabb maskine 16hk til 33000 (Det må være højt sat). Hvis det er prisen for dem så må man vel sige at vores handel er nogenlunde selvom motoren i vores er væsentlig mindre...
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også