hjææælp til tecumseh

goddag der ude.
I fredags fik jeg en stiga garden havetraktor ind på værktedet og da jeg KUN og atter KUN laver Briggs & Stratton og Kohler aner jeg ikke en hudende fis om denne Tecumseh motor, ikke andet end det er noget være lort (undskyld udtrykket) Den kunne prutte igang på dieselstart og når den havde brugt det, døde den, "nå nå" sagde jeg jo bare, for det problem har jeg prøvet så tit og det er bare karburatoren der skal renses, plejer det somregel at være. Men ak nej, jeg fik renset karburatoren og så startede den med en masse omdrejninger og når jeg så slår chokeren fra dør den. Jeg har renset karburatoren to gange, nyt tændrør, ny tændspole og jeg har slebet svinghjulsmagneten så den er fri for rust og så har jeg tjekket svinghjulskilen....og så kan den sgu stadigvæk ikke en skid stararte, det er det jeg gør ved en Briggs & Stratton og så kør de igen, men det gør Tecumseh bare ikke. Hvad gør jeg?....HJÆÆÆÆÆÆLP
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Byt motoren ud med en god gammel Bridge.....

Spøg til side, men at de bestemt ikke har samme gode rygte som Brigden er jo ikke nyt.

Prøv at se om der skulle være nogle fora ude i sen store verden!

MVH Njord
ha ha, hvor er jeg bare go', jeg ved ikke hvad der skete, men nu startede den altså:-) men den bliver sindsygt varm bare efter 2 minutters kørsel, der er frisk olie på og køle sytemet er gjort helt rent, jeg ved at der i Aspera motorene er oliepumpe, kan der også være det på denne her Tecumseh motor? For så må den da være deffekt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis