Bedste Isolering

Hej

Jeg skal fjerne nogle skunke hvori yder væggene ikke er isoleret. I ydervæggene er der indbygget nogle bjælker, som vi meget gerne vil beholde som synlige.

Det vil sige der MAX er 8 - 10 cm at isolere på, incl evt. gips plader.

DERFOR hvilke isolering er effektivt til dette formål ?
Prisen er umiddelbart ikke en faktor, da det kun er få kvm.
30 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Du har muligheden for at bruge alutermo Q den virker både som dampspærre og superisolering.

PE

Når skunken er fjernet er det dan bar ydermur der står tilbage. Kan se at der iøjeblikket er alm isolering overtrukket med plastic på inder siden. Ved ikke hvor tykt.

Aluthermo skal erstatte dette alm isolering, fordi vi som sagt vil beholde stolperne synlige, men hvordan sættes det rigtigt op ?
Jeg tænker på ikke at lukke fugt inde /ordentlig udluftning ?

Har læst et andet sted her påsiden at isolering skal holdes 50 mm fra taget, gælder det også denne Aluthermo ?

Hvor køber man Aluthermoen ?
Hej Splitbus.

Du er velkommen at kontakte mig angående dit spørgsmål på min email, så skal jeg gerne rådgive dig om hvordan du laver din konstruktion.

PE

Hvorfor ikke rådgive via siden, så andre kan få glæde af jeres svar ?.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Før du beslutter dig til at bruge det anbefalede materiale bør du lige tænke på at det ikke er godkendt af de offentlige byggemyndigheder.

Hilsen Aksel
Før du udtaler dig synes jeg du skulle være synlig i din profil.
Produktet er ikke godkendt, men det er kun i nybyggeri hvor varmetabsberegning skal medsendes!!

PE

PEV: Kan vi ikke snart få nogle fakta på bordet eksempelvis fra en uvildig instans istedet for påstand efter påstand... Hvis dit produkt er noget nær fantastisk skal jeg gerne stille mig i køen som nummer ét og købe mig fattig til min bankrådgiver flår mig væk derfra, men det eneste der hidtil er kommet frem er en masse negativ kritik af produktet fra diverse mere eller mindre uvildige instanser...
Jeps, har læst tråden... men den indeholder udelukkende links der skyder skidtet i sænk; dog med én undtagelse af linket, nemlig til forhandleren af produktet...
Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis