Billige plastic- eller metal plader?

Hej.
Jeg er ved at lave køkken og vil gerne have tapet op mellem bordpladen og ovenskabene, men væggen er fyldet med huller og mørtelrester efter jeg har fjernet klinker. I stedet for at gå i gange med at pudse vægen op, tænkte jeg på om man ikke kunne finde nogen tynde forholdsvis billige plastic- eller metalplader, som man kunne sætte op og tapetserer oven på? Jeg forestiller mig at masonit eller spånplader ikke kan holde i længden til det fugtige og temperaturskiftende klima i et køkken eller hvad?
Nogen gode ideer til en nem, billig, men holdbar løsning?

NB! Jeg er klar over, at jeg nok bliver nødt til at investerer i en stænkplade over komfuret for at beskytte tapetet og en evt. plade bagved, men det er også fint.
Evt. hærdet glas eller…?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville altså ikke sætte plader op, men se at få jævnet den mur (det er jo noget relativt blødt lim fuge og binder) spartle og SÅ sætte tapet, væv eller lign op... brug evt. en glans 20 til det væv som er omkring bordpladen - så den er lettere at rengøre.

Ja, jeg ved det ikke var det du spurgte om rolleyes jeg tror bare ikke det hverken er nemmer, billigere eller lettere at lave en anden løsning...

Mange hilsner
Polite
 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også