Dinitrol/Pava ny bil

Jeg har lige købt en helt ny Skoda Octatia Combi, som jeg er blevet anbefalet at undervognsbehandle med det samme. Er det en god idé eller er det penge ud af vinduet?
Jeg har desuden snakket med et par firmaer. Dnitrolforhandleren sagde at bilen var behandlet med voks fra fabrikken, så det vil være meget dumt at bruge en oliebehandling, som Pava vist er? Har I nogen erfaringer eller anbefalinger i denne sag?
Jeg har lige købt en helt ny Skoda Octatia Combi... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra autoole

... bortfalder al garanti, det samme gør sig gældende hvis du kommer bare een dag forsent ved en evt. garantiordning.
Mvh autoole


Jeg tvivler stærkt på, at det ville holde i retten, hvis man f.eks kommer til første service én dag "for sent" eller har kørt fx 10500km osv....
Hvis X,Y eller Z antirust center overtager garantien er det vel ligegyldigt hvad skoda,Honda eller Bentley finder på af krumspring.
Hvis man ikke gider at løbe de forskellige centre på dørene kan man jo bare aflevere sin bil hos forhandleren han skal jo alligevel med jævne mellemrum (gratis)kontrolere fabrikkens rustbeskyttelse.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis