Dug på kortplotter Flying Leth 260 2680 28-09-2007 06:30 Jeg har fået dug indvendig på skærmen til min kortplotter. Der er ikke kommet vand ind, så jeg tror den er for tæter der nogle der har et forslag. Garanti er udløbet Hilsenflying leth 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
lynæs 5071 5400 28-09-2007 07:38 Hi Fly jeg er bange for, den har været mere tæt, end den er nu, men plejer jo at indkapsle elektronik til lufttæthed. Måske kan du finde utætheden udtørre displayet og forsegle igen, du kan nok opnå en begrænset levetid ved at bore et lille hul, så luften er forholdsvis ens ude/inde, eller du kan måske få et nyt display. Der er et billigt alternativ i en passer et kort en gradvinkel og et pejlekompas. Lav det selv - det gi'r de bedste klagemulighederErikChristensen
Flying Leth Trådstarter 260 2680 28-09-2007 11:23 Hi lynæs Jeg vil prøve at udtørre/finde evt. utæthed -jeg har naturligvis passer,kort,gradvinkel og pejlekompas - kortplotter er kun supplement til dette. god weekend flying leth
autoole 932 9220 30-09-2007 12:57 Hej Flyvende LethJeg har haft dug i mit ekkolod (silva) og havde det skildt ad flere gange for at tørre det ud, men lige meget hjalp det.Jeg fandt senere ud af, at da jeg indimellem sad op ad instrumenterne, var jeg kommet til at trykke det yderste glas løs i det ene hjørne, hvorved der kom fugt ind når det regnede, så efter at glasset blev limet fast igen, var der ingen problemer.Mvh autoole