Håndværker fejl - hvad gør man ??

Jeg har lige et lille problem, som jeg ville høre om i ikke har en go ide til,
Jeg har haft en håndværker til at lave noget nyt tag for mig, det gik meget langsomt men nu er dog færdig, han får pengene og alle er "glade"... Jeg finder desværre efterfølgende ud af at han har lagt teglene forkert, så ringer jeg til ham og han kommer ud og kigger og siger ja det kan han da godt se - det bliver han jo nødt til lige at lægge om - han siger han vil komme senere og lægge det om - det gør han selvfølgelig ikke jeg ringer til ham men nu smækker han bare røret på... !!

hvad skal man lige gøre med sådan en super type ??? han har jo fået pengene så det kan jeg jo ikke true med ??? har i ikke en go ide ???
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvis han er medlem af BYG, er det dem du går til hvis ikke er du henvist til en syn og skønsmand,
Hej

Er han medlem af Dansk Byggeri? Hvis han er det, kan du klage via http://www.byggaranti.dk/ - her kan du også slå op om han er medlem, hvis du ikke ved det og i øvrigt læse om hvordan man som forbruger er dækket osv.

Hvis ikke kan du overveje at bruge et par tusinde kroner på at drøfte sagen med en advokat og få ham til at skrive. Det kan være at et brev fra en advokat kan sætte skub i tingene - og pengene kan være givet godt ud for dig når det er så stor en sag som at taget skal lægges om.

Mvh
Rasmus
jeg er ret sikker på at han ikke er medlem af BYG - jeg havde også overvejet en advokat jeg var bare ikke sikker på hvor meget de kan gøre eller hvad de lige kan true ham med - når men jeg hiver fat i sådan en...... tak
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis