Mz Etz 301

Jubiiiii nu er der kun 14 dage til jeg skal hente min "Gamle" MZ hjem igen.
Jeg solgte den i 2001 til fordel for en Honda CX 500 som jeg dog aldrig blev rigtig glad for. Dengang mente jeg at når jeg nu kom i de voksnes rækker så måtte jeg også have en "voksen" motorcykkel. Men hvor har jeg mange gange fortrudt at jeg solgte min dejlige ETZ Saxon Tour 301. Nu fandt jeg den igen, og de tidligere ejere har heller ikke behandlet hende pænt, jo den er pæn at se på og motoren fejler intet, men den har bare stået uvirksom hen i alle de år. Der er sammenlagt blevet kørt ca. 1500 Km på den i de 6 år den har været væk, det er jo synd når jeg tænker på at jeg gennemsnitlig kørte 20.000 Km. på den om året.
Så Ih hvor jeg glæder mig !!!!

V.h. Håndværkeren smile
Jubiiiii nu er der kun 14 dage til jeg skal hente... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Håndværker
Jeg var sidste år til teknik-treffen i Rostock Der må man sige der er nogle der deler din entusiasme for de gamle hæderkronede østblok maskiner
Lidt flere billeder (Jeg har masser) :-) Forøvrigt et anbefalelsesværdigt træf, en hel uge i 2-t os og brølende diesel motorer Tusindvis af gale tyskere klædt ud i gamle østblok uniformer. Træffet bliver afholdt på en gammel østtysk flyveplads med alt hvad der tilhører. Man kan komme ud og flyve, man kan komme ud og køre i kampvogn og så er der et stumpemarked større end fyn..... :-) Masser af godt øl og Jægermeister i mængder, der ikke tåler beskrivelse.... Super træf
Hej Klokker.
Jeg kender godt de træf i Rostok, og har selv mange billeder der fra. Og ja jeg er ret glad for MZ motorcykler eller store knallerter som dem der vil drille kalder dem. Det er jo nok den enkle opbygning af totakts motoren der er så facinerende, du kan stort set altid reparere den hvis noget går i stykker. Og med en MZ kan man ved hjælp af lidt ståltråd sejlgarn o.s.v. altid blive kørende.
Og vi kommer lige så langt omkring på vore MZpjættere som dem med de store dyre maskiner, måske ikke så hurtigt men så når vi til gengæld at se meget mere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis