skrive pult

Hvor køber man en lille skrive pult i metal til og skrue på væggen ,den skal bruges i et vandværk .

det skal ikke være en gds løsning men en færdig en lige til og skrue op på væggen .
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du selv set sådan en indretning, eller er det noget du kunne ønske dig ?
Jeg har nemlig ikke set en sådan indretning i metal før !

V.h. Håndværkeren
Der var du da godt nok hurtig på tastaturet !
Så kunne det jo se ud til at det aligevel bliver et LDS projekt. Selvom jeg nok stadig ville foretrække en af træ, den ruster i det mindste ikke.
I øvrigt er du klart over hvor enkelt et LDS projekt det ville være?

Du skruer et par hængsler vandret på væggen, som du monterer skrivepladen på (metal, træ kunststof eller andet efter eget valg), således at pladen kan stå og ad væggen og vippes ned til vandret eller skrå om nødvendigt.

I pladens hjørner på forkanten monterer du en kæde/wire eller lignende, der går op til et øsken på væggen, som således begrænser hvor langt ned pladen kan vippe, og samtidig kan holde pladen oppe i lodret langs væggen, når den ikke er i brug.

Med mindre du har fået revet en arm af for nylig så tror jeg du kan lave pladen som ovenfor beskrevet på den halve tid af hvad det vil tage dig at hente den færdige pult nede ved posten, køre den ud til vandværket, pakken den ud og sætte den op samt bortskaffen indpakningen.
Annonce
Du kan jo også få en smed til at bukke en stålplade til dig, som du så kan skrue op. Der skal muligvis, alt efter dimension på pladen svejses en afstivning i, men det ville han også kunne klare.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis