Nektarintræ Lav-Det-Selv 3049 25-03-2000 17:25 Jeg har fået et lille nektarin-træ, der har overvintret i en udestue, ognu er ved at begynde at blomstre.Er der nogen der har erfaring med dyrkning af nektariner, bestøvningo.s.v., vil jeg være taknemmelig for nogle gode råd.mvhPreben Madsen 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Lav-Det-Selv Trådstarter 3049 25-03-2000 17:25 Jeg har i mange år haft både fersken og nektarin i drivhuset. Desidste par år har vi ikke gjort noget specielt for at få dem bestøvetog er alligevel blevet begravet i frugter. (Og det er guf :-)Men hvis du har din stående i en udestue, går jeg ud fra at der ikkeser særlig mange insekter som kan klare bestøvningen, så du må selv igang - bare for en sikkerheds skyld. Det siges at kaninhaler er detbedste man kan bruge til at nuldre alle blomserne med. Men en penselkan vel gøre det. Så nuldrer du simpelhen blomsterne gerne hver dag såer du sikker på at ramme lige nøjagtigt den rigtige dag hvor de erklar til bestøvning.--Mads Lie Jensen
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her