photo2day.com er nede.

Jeg var bruger af den. Nu har den snart været nede i en måned, de gør intet.

Er der nogen der kender et online photoalbum som virker, der skal være slideshow og mulighed for at invitere gester til at uploade. Det gør ikke noget det koster penge at benytte.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med flickr.com - det er vist den mest brugte i verdenen til det formål ?
Den ser da top nice ud.

Eneste men er lige det med jeg ikke hurtigt kan invitere en hjemmelavet konto. Mine brødre i MC vet. klubben skal alle oprette sig.

MVH

Se Min XSer her

Hmm - hvorfor ikke gøre dine billeder public, så er der ikke brug for nogen form for oprettelse, og helt ærligt... Hvem udovre dig og brødrene vil være interesserede i billederne (af gamle motorcykler ;-) ).

Der uploades millioner af billeder hver dag, så reelt vil du forsvinde i mængden.

Mvh

Peter
De er skam public, det gamle system havde en mulighed for at jeg dabbede en email adresse ind og et password, så kunne gæsterne uploade billeder via denne konto.

Det kan det nye vist ikke, her er det ejeren af albummet der kan uploade og ingen andre...

Kan du se forskellen, ellers trænger du godt nok til briller (citat en eller anden reklame som er ok.).

Øv. Man kan ikke forvente brødrene kan oprette en yahoo konto (tør ikke skrive de er dumme for så får jeg bank).....

MVH

Se Min XSer her

photo2day.com, er da ikke nede hos mig.

/Rob
Annonce
Nej, ikke mere...., men kan ikke bruge sådan et sted der ignorere alt hvad man skriver til dem.

En fejl der er aktiv i mere end en måned er uacceptabelt i min verden.

MVH en sur kunde.

Se Min XSer her

Citat fra PeterR

De er skam public, det gamle system havde en mulighed for at jeg dabbede en email adresse ind og et password, så kunne gæsterne uploade billeder via denne konto.

Det kan det nye vist ikke, her er det ejeren af albummet der kan uploade og ingen andre...

Kan du se forskellen, ellers trænger du godt nok til briller (citat en eller anden reklame som er ok.).

Øv. Man kan ikke forvente brødrene kan oprette en yahoo konto (tør ikke skrive de er dumme for så får jeg bank).....

MVH

Hej Peter.

- bank af de andre, hehe, good one.

Har hørt ude i byen, at Google har noget lignende.

Mvh. PP
Der er temmelig store problemer i forhold til googles service, hvor du afskriver dig alle rettigheder til billederne. På flickr styrer du selv rettighederne.

Mvh

Peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis