Disel-Benzin

Hej med jer!smile
Nu er vi begyndt at tænke på at købe en ny bil, så er mit spørgsmål, hvad er bedst Disel eller Benzin bil, vi tænker ikke på en stor bil, men sådanne en som
Toyota Yaris eller Skoda Fabia, vores kørsel er vel omkring 10.000-12.000 km om året, jeg ved godt at Disel køre længere på en lt. men havd er pris forskellen på service og udskiftning af div. dele efter 5-6 år og hvad mister de i pris, her i Estland er der ikke den hel store forskel på priser på en Disel eller Benzin bil og vi har ingen grønne afgifter eller årlige afgifter.

MVH Preben41

preben

Hej med jer! Nu er vi begyndt at tænke på at... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Til Lassedk!
Tak for svar, ja det med de -30 gr. kender jeg godt, men nu har vi en dejlig varm garage, og da jeg er pensionist bestemmer jeg selv hvornår jeg vil ud
sådanne set, men endnu engang tak.
MVH Preben41

preben

Hej Preben
Du pirrer min nysgerrighed! Hvorfor bor du i Estland?

mvh
ktm, også pensionist!

Med venlig hilsen
ktm

Hej ktm!
Det kan du læse om i mit indlæg jeg skrev d. 11-04-2006 En livshistorie, da det er en længere historie.
MVH Preben41

preben

Hej igen Preben.
Ja men det kaster jo lys over spørgsmålet! :-)
Det er bare så sjældent man hører om folk, der ligefrem emigrerer til Baltikum.
Har selv en svigersøn, der har arbejdet og delvist boet i Estland, og forstår, at der er sket betydelige fremskridt (og prisstigninger)!
mvh og de bedste ønsker
ktm

Med venlig hilsen
ktm

Hej Ktm
Helt rigtigt så er der efter vi kom ind i EU sket en meget stor prisstigning, jeg jeg klare mig alligevel MEGET godt her.
MVH Preben41

preben

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis