larvefødder

heej,
jeg tænker på at lave e tbæltekøretøj og dertil skal bruges nogen larvefødder der kan holde til noget! nogen ideer?biggrin
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
svar venligst hurtigt smile
Min søn på 6 efterlyser også nogle larvefødder... Og et par jetmotorer..

De skal bruges til at lave forskellige fantasifulde konstruktioner, som fx. et tre etagers sporvogn.. ( jeg har tidligere på sommeren været i Hong Kong, her har de dobbeltdækker sporvogne).
Han mangler også lidt dele til en toetagers undervandsbåd der skal dampdrives rolleyes

Men tilbage til jetmotorene og larvefødderne har han foreslået at ringe til forsvarsministeren, så hvis du får held den vej, hører jeg gerne om det

Desværre kender jeg ikke lige noget sted at købe lidt larvefodsgrej til hobbybrug.. Men måske alligevel, når de skal "kunne holde til noget" falder tanken alligevel på en entrpenørmaskine ophugger (der er vist en i Brande) Her kan du måske sikre dig en brugt gravemaskine undervogn.

MVH Njord
Konklusion:
Jeg tror du skal uddybe dit spørgsmål en anelse!
mvh
ktm

Med venlig hilsen
ktm

jeg ved at der laves en sækkevogn med larvefødder der kan køre op af trapper.www.hovmand.com Er det noget i den stil du søger ?

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Annonce
neeej ikke helt... noget lidt størere :-)
Hep.

OK... Jeg tror KTM har ret!! En uddybelse af emnet ville være rar at have. Jeg har lige søgt nettet igennem for at finde en forhandler af alt muligt til fjernstyrede robotter og hobby-ting-og-sager!!

Hvis det skal være større end dem på en sækkevogn kan jeg anbefale en tur ud i øvelsesterrænet på en af de større kaserner. Der plejer man at kunne finde et par stykker...

Ellers må du lige komme med nogle cirka dimensioner.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Skandinavisk Dæk Import i Havdrup forhandler larvefødder (gummibælter) til entreprenørmaskiner, men hvad de koster, og om de vil sælge til private, aner jeg ikke, har bare set nogle stykker ligge på lager, når jeg har været på konsulentbesøg hos dem.

Skandinavisk Dæk Import A/S
Industrivænget 14B
4622 Havdrup
Tlf: 70 12 81 28

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis