Smørenippel/Ball oiler, hvor fås de?

Jeg kommer til at mangle nogle smørenipler til et af mine restaureringsobjekter.
Hvor finder man den slags?

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du målene, så kan det være jeg har dem.
Mvh Allan 86 26 35 33

Allan Levisen
AB Svejseteknik ApS
Lyngbygårdsvej 28a
8220 Brabrand
www.absvejs.dk
e-mail [email protected]
ellers hør ved den lokale maskinforhandler , de kan skaffe dem
Tak for svarene.
Selvom de kommer næsten to år efter mit spørgsmål, er det ikke for sent, da projektet er blevet forsinket i flere omgange pga. uforudsete hændelser, som man siger. Skulle måske have konfereret med spåkonen Sibylla, så den slags ikke sker.

Czanto, de er 8mm i diameter. Nogle steder kunne det måske være være en fordel at bruge typen med et låg og et lille reservoir, evt. vinklede. Har du sådan noget?

Bredker, jeg ved ikke hvor den "lokale" maskinforhandler er. Mon der er nogen i Hvidovre? Har studeret fagbogen, men har ikke rigtigt fået gjort mere ved det.
Når jeg er kommet forbi et sted der ser lovende ud, har de altid lukket.

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
HansW, kig efter de steder, hvor de sælger mejetærskere, plove, grønthøstere m.m.!! Om ikke andet, så lå Nordisk Diesel på Roskildevej i Glostrup i 60erne. De importerede Ferguson! Ved ikke om de eksisterer længere! :)

Men er du heldig, kan det være at Bernt Hansen Auto i Rødovre måske har lidt. De samme findes nemlig på gamle Bentley og Rolls Royce, som Bernt reparerer.

Med venlig hilsen
ktm

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis