Maling af gulv i garage

Jeg har et lidt gammelt beton gulv i min garage, og har overvejet at male dette med epoxy eller noget tilsvarende. mit sp er overfladen pae betongulvet er meget slidt mange steder, skal jeg derfor pudse gulvet op foer jeg maler dette?, eller er det nok at stoevsuge gulvet og derefter bare smide maling pae det?.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Hans01

Hvis du ønsker et godt resultat, så skal gulvet støvsuges godt.
Synes du skal bruge nivellerspartel på gulvet så det bliver flot jævn og glat, husk primer før spartelsen, måske også inden Epoxyen bliver lagt på.
Husk flot tilfredsstillende arbejde giver glæde i lang tid.

KH PEV

PE

Primeren er meget vigtig! Ligesom grundig rengøring inden naturligvis....

Hvad koster epoxy'en? Jeg kunne godt tænke mig at gøre det samme, men synes de priser jeg har set er for meget....
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Tusind tak for raedet, jeg vil nok lige proeve at spartle foerst. mht. prisen sae kan jeg ikke rigtigt huske det, jeg har koebt malingen for lang tid siden men ikke rigtigt vist hvordan jeg skulle gribe det an..
ja epoxy er dyr.
vi skal selv male vores med det, og primer til 60kvm og topcoat, 4200 incl moms hos lkr epoxy.
men vi fik det til 2900kr. de er altid gode med en god handel.
du behøver ikke slibe gulvet hvis det ikke er så slemt. du kan smørre epoxyen på med en spartel, så det fylder hullerne op. men det er nu klart nemmere at rulle på med en malerrulle på et kosteskaft.

så 3000 kr for primer + top coat til 60m2.
så kan du jo selv regne dig frem til p
din pris.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også