billig smed

vi har en opvaskemaskine vi skal have til sluttet men vi skal have trukket nogle rør fra toiletet og ud i køkkenet men vi har ikke 2500 til det som det koster fra varmesteren er der nogle der kan hjælpe os der er lavet huller til det hele....

kamilla

(der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar)
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Jamen har i ikke en vandhane ude i køkkenet. og Afløb, så kan den jo kobles på der.
MVH
Søren

Med venlig hilsen

Søren
Så mangler du bare lidt mere magiwink

Mvh Thomas

Måske vandrørets udgang ligger længere oppe under vasken, eller at den ligger i muren.
Jeg vil næsten tro med 99% at den kan kobles på der. Afløbet under vasken er der jo.

Med venlig hilsen

Søren
ja der er til afløbet men kan virkelig ikke finde nogle rør til vasken de er helt væk...????

kamilla

(der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar)
Annonce
Hvis du hopper ned i vaskeskabet, s må du da kunne se undersiden af dit blandingsbatteri..... Og så er det vel "bare" at følge de rør..

Måske er dit vaskeskab med forskudt bagplade, således den skjuler rørene... Er det tilfældet skal denne bare fjernes... Iørigt mener jeg det ville være en god ide alligevel... Det er ikke rart at have sådanne rør og haner skjult så man ikke hurtigt kan komme til dem...

/Anders
Jeg kan se, at du befinder dig i 4300 - smid en pm med adresse og tlf.nr. så kikker jeg da på det - kan dog ikke love dig at lave det, når jeg ikke har set det.

Sniffer  
jamen rørne går ind i vægen en sitter fast på vægen...

kamilla

(der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar)
Har du mulighed for at lave et par billeder, vi kan se-?

Med venlig hilsen

Søren
nej desværre har ikke lige nået at instalere tlf'en til pc'eren desværre...

kamilla

(der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar)
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis