lakering af bil

ja nu er det jo sådan at jeg er en kvinde og godt kan lide at spørge før jeg gør noget og min mand er en typisk mand der altid spørger hvorfor det gjorde sådan når han har gjordt det men han vil så gerne have lakeret sin bil men vil ikke gå ned til en der kan finde ud af det og har prøvet det før for at få den farvet så nu vil jeg høre til en lille punto hvor mange spray dåser skal man bruge hvis den er rød og skal være sort og er der nogle gode råd med på vejen...

hilsen den spørgende kvinde

kamilla

(der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal slet ikke tænke på at male bil med spraydåse. Det blæser af, den første gang du kører lidt raskt.
Jeg har læst dine andre indlæg, hvor du påpeger din fortvivlede økonomiske situation, og vil, helt stille og roligt, foreslå dig at spare pengene til omlakeringen og så få din opvaskemaskine tilsluttet og købt en anden sofa, som du kan leve med.
Bilen kører ikke en disse anderledes, om den er rød eller sort.

Med venlig hilsen
ktm

det var da rat andre også havde lag mærke til det viser min mand hvad du har skrevet så han ser det ikke er mig der er et fjols.... griner tusinde tak...

kamilla

(der er ingen dumme spørgsmål, kun dumme svar)
Jeg er enig, tør slet ikke tænke på, hvor lang tid det ville tage at male den LOL...

Men, det med blæsten er jeg ikke enig i... Spray er udmærket til at lappe. Jeg havde en Citroen ZX, hvor lakken var røget omkring skærm-kanten. Galvaniseringen fejlede heldigvis intet, så jeg sleb det ned, sprittede af og gav den et lag. Det holdt ganske fint og det var nærmest umuligt at se.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også