Genopladelige batterier - erfaringer søges

Hej venner,

Har efterhånden så mange ting og sager med genopladelige batterier, at man skulle tro det var løgn.

Men jeg synes der er utrolig stor forskel i kvaliteten af de forskellige mærker.
Jeg bruger primært AA og AAA til kamera´er, fjernbetjeninger, legetøj osv.

MEN - er der nogen af jer som har positivt gode erfaringer med et bestemt MÆRKE i genopladelige batterier ?

Jeg vil gerne betale prisen for kvalitet..har oplevet utrolig dårlig kvalitet med batterier købt i både Fakta og Harald Nyborg, samt diverste no names som bliver medleveret diverse elektronisk isenkram.

Jeg har 4 stk. af mærket TRUST NiMH 1,2 V 1800 mAh som fulgte med mit Practica digital kamera. Dem er jeg meget glad for - er der nogen som ved hvor man kan købe disse, eller som sagt har positive erfaringer med bestemte MÆRKER af batterier - gerne med link til webshop.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Vangsøe

Vangsoe
Hej venner, Har efterhånden så mange ting og... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er jeg også rimelig varm på.. Dem jeg bruger lige nu er udmærket, men taber jo strømme selv om de bare ligger ubrugte.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej,
Ja - det var jo en gammel tråd - og jeg er faktisk selv kommet frem til nøjagtigt det samme batteri - Eneloope fra Sanoy. Vi bruger dem til ALT her i huset og de er virkelig gode.
Og så har Batteribyen en fantastisk service synes jeg - selvom dette måske er reklame.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis