Epoxy til garagegulv

hejsa

har jo lavet denne famøse garage på 64m2. og er kommet til hvor gulvet skal males/overfladebehandles med epoxy, men det er også lidt dyrt hos LKR epoxy i karlslunde. 4000 kr for 14kg primer & 15 top coat.
men er der nogen der har prøvet epoxy fra Bil Tema????confused
det er en helt del billiger men kender ikke kvaliteten.

er der nogen der har prøvet vil jeg meget gerne høre mererolleyes
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med andre alternativer?

Jeg hører også gerne om erfaringer og priser...

MVH Njord
Hvad med at lægge fliser i stedet for?

Med venlig hilsen
ktm

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det der kan være træls ved klinkerne er den porøse fuge...
Når der skiftes olie på vognen osv så vil det være muligt at vaske et malet gul temmelig let og få det rent igen. Men hvad med fugen i et klinkegulv....
De vil uvilkårligt blive svinede over tid... Bare vinter snask fra sneen der smelter og efterlader sorte plamager...

Derfor male fremfor klinker...

MVH Njord
Og så male om igen om nogle få år? :-)
Jeg ærgrer mig vildt over, at jeg ikke lagde fliser da jeg lavede værksted.
Man kan da lave det med sorte fuger og så en hård og glat fuge.
Har en ven, der har off. værksted, hvor der er fliser, som jeg er grøn af misundelse over!!

Med venlig hilsen
ktm

 

Man kan også give fugerne impregnering, så tager de ikke farve fra særlig meget - og det virker rent faktisk :-) Nok ikke med olie direkte på, men det er der jo ikke meget der kan klare alligevel ;-)


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Jeg har efterhånden være med til at lave flere store haller 3-10.000kvm. I disse bliver der lagt asfalt, herefter bliver der slemmet (tynd ting som trænger ned i asfalten) også bliver der slebet. Her efter kommer der epoxymaling på gulvet, og tro mig det kan holde til noget.. Om prisen tør jeg ikke sige noget, men at modstå olie kan det.. Det får en spejlblank overflade
prisen lyder dyr,
Jeg har erfaringer med epoxy fra lkr, men som sagt synes jeg lidt over 4000 er halvdyrt, men siden der ikke er nogen som har prøvet det fra biltema, må jeg jo være den første, skulle det kun holde 10 år så er det fint til mig,
vi gik nu alligevel tilbage til LKR epoxy i Karlslunde.
fik en god pris 2900kr. for primer + top coat til 60m2.
vi har lige primet i dag, og skal male top coat i morgen.
er nu glad for dette valg, for vi ved det er en super produkt, som kan holde resten af vores liv. bare spørg dem om en god handel.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også