"Bondo"

Engelske navn for det, man skulle bruge det til biler og andet rep. arbejde, men jeg har ingen andelse om hvad det er eller hedder på dansk.

Nogen kloge hoveder der ude? smile

evt. link til at se den her. -> http://www.hardwareworld.com/Pt-Auto-Body-Filler-Kit-pW3ATKI.aspx

EDIT : Det skal bruges til et hobby projekt, ikke til en bil, så jeg søger det der er lidt som 'børne ler' noget der kan formes og bliver fast når det tørre.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej szin.

Det er vist almindelig plastic padding, du der har i 'kikkerten'. Noget sådanne fås i forskellige hårdheder (som tørt).

Det er, mig bekendt, ikke særligt velegnet til at modelerer ting op i da det er temmelig tyndflydende før det hærter. Det 'dutter' ej heller til at fylde i en form da et tykkere lag bliver utroligt varmt når det tørre og samtidig krymper det også lidt. Har prøvet.

Vil anbefale dig og kontakte en større hobbyforretning, de har sikkert noget du kan bruge.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis