Tilladt både at godkende VVS og EL?

Hej. Jeg havde for nyligt bestilt el- og vvs-eftersyn ved samme firma i forbindelse med salg af bolig. De sendte kun én person som foretog begge eftersyn. På de to eftersynssedler jeg modtaget står der dog to forskellige navne, hvilket virker lidt skummelt? Mit spørgsmål er derfor: Er det overhovedet lovligt at én og samme person foretager både el- og vvs-eftersyn? - Jeg mener han er jo næppe faguddannet i begge fag.

VH
Mobobo
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Mobobo

Hej. Jeg havde for nyligt bestilt el- og vvs-eftersyn ved samme firma i forbindelse med salg af bolig. De sendte kun én person som foretog begge eftersyn. På de to eftersynssedler jeg modtaget står der dog to forskellige navne, hvilket virker lidt skummelt? Mit spørgsmål er derfor: Er det overhovedet lovligt at én og samme person foretager både el- og vvs-eftersyn? - Jeg mener han er jo næppe faguddannet i begge fag.

VH
Mobobo


Du skal ikke betal en krone af den regning og meld manden, det var noget lignende i tv for et halv år siden.
Forlang at se hans autosation.

Med venlig hilsen

Søren
Godaften!!

Nu har jeg så en makker der er lige er blevet maskinmester. Og han har taget både Installatøreksamen og noget der hedder noget med VVS, Energi og et-eller andet. Han er oprindeligt uddannet VVS'er. Hvis ikke han kan tage begge eftersyn er jeg ufostående!!

Dog kan jeg godt se at det er et problem hvis der står 2 forskellige navne på regningen.

Husk, hvis du ikke vil betale regningen, skal du meddele det. Helst med et anbefalet brev. Du skal ikke betale noget så længe der er spørgsmål vedr. regningen. Og derfor har du kvitteringen fra det anbefalede brev som bevis på din klage.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der kræves ikke nogen autorisation for at udføre et eftersyn af installationer, men jeg ville nu også holde lidt igen med betalingen indtil problematikken med navnene blev udreddet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis